Al moet ik denk ik een grotere variant voor mijn 2 Siberische monsters

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Vulpes_96 schreef:Heeft iemand ervaring met de junior maaltijdzakjes van de AH? https://www.ah.nl/producten/product/wi1 ... oor-de-kat
Vulpes_96 schreef:ArankaM schreef:Dat is ook een schatje Vulpes_96, lijkt een beetje dezelfde kleuren te hebben als die van mij. Cypers/rood/wit
Ja geinig he, het is echt een mix met ook nog een beetje schildpad. In het nestje van rode moeder zaten 2 rode, een cypers en nog zo een als deze.
Isabel_k schreef:Hoe kan je het beste de kittens loslaten in je huis?Klinkt een beetje als een stomme vraag, maar haal je ze echt uit het reismandje of laat je het reismandje staan in de kamer zodat ze er zelf uitkunnen als ze willen? + laat je ze gelijk de kattenbak zien?
Isabel_k schreef:Eigen tempo sowieso natuurlijk. Ik zorg er ook voor dat ik die dag wel thuis ben, maar niet nadrukkelijk aanwezig. Ik heb een nieuw boek dus ik vermaak me wel.![]()
Ik heb dus niet echt kamers, dat is dan wel een ding. Maar goed, echt groot is het niet.
Isabel_k schreef:Hoe kan je het beste de kittens loslaten in je huis?Klinkt een beetje als een stomme vraag, maar haal je ze echt uit het reismandje of laat je het reismandje staan in de kamer zodat ze er zelf uitkunnen als ze willen? + laat je ze gelijk de kattenbak zien?