Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Limoen schreef:Wat leuk dat Naya mee mag op ski vakantie!
Knap van MIla, met een grote Sint Bernard spelen![]()
Arabella, wat een knap angsthaasjeZielig he...
Wat is Jip knap![]()
Denies: Ik vind Mera zo'n knapperdDat snoetje
Die kleuren
![]()
Ze ligt er ook weer lekker bij.
Even een snelle BLP.
Gisteren is een nachtmerrie werkelijkheid geworden. Noortje (Schapendoes van m'n ouders) vermist. NERGENS te vinden.
Terrein is volledig afgesloten met hekwerk. Dus ze kon niet weg zijn?! Maar toch weg.. Uuuuuren zoeken, inmiddels al donker.
80 jaar van ons leven. Ruim 3 uur vermist. Uiteindelijk door iemand gevonden midden op een drukke 80km/h weg (helemaal verward en in paniek) en naar DA gebracht, maar de chip was niet geregistreerd...ank: Dus uiteindelijk opgehaald door de dierenambulance bij de vinder.
Waarschijnlijk geschrokken van vuurwerk. We snappen nog steeds niet hoe ze van het terrein afgekomen is. De chip hebben m'n ouders uiteraard meteen geregistreerd toen ze vermist bleek te zijn, maar dat was natuurlijk te laat.. Daar zijn we met z'n allen op een harde manier achter gekomen.
Gelukkig is ze weer veilig thuis nu.
Ik heb het hele verhaal uitgebreid beschreven in een blog, mocht je dat willen lezen: Schrik van ons leven: Noortje vermist!
Lieve Noortje. Doe dit aub nooit weer, ons zo laten schrikken. Maar wat zijn we blij dat ze weer veilig thuis is. Stom vuurwerk! Bah.
En wat hebben we een geluk gehad....
Zoe_97 schreef:Ik zou wel voor schoentjes gaan. Goede kwalitatieve schoentjes die goed passen raken ze dus echt niet kwijt hè. Van die goedkope dingen verliezen ze inderdaad
xDenies schreef:Mij is wel eens verteld om geen vaseline te gebruiken want dat sluit af. Is die mening hier anders?