En hij heeft ook al wat brokjes gesmikkeld, de knapperd
Er was trouwens nog iets mis gegaan Ze hebben z'n kiesjes mooi gevijld maar hij had een tandje achter z'n snijtand die uitstak dus die ging de DA ook bijwerken, alleen is dus daarbij de snijtand afgebroken De DA dacht zelf dat hij daarom zo moeizaam at en de tand zou vanzelf weer bijgroeien gelukkig, dus nog beter om nu te zien dat hij het zo goed doet!
Ik maak mij nu wel zorgen om Ollie vanmiddag leek het weer enigszins te gaan maar nu toch weer niet, de arme knul
Zijn ze overal tegen ingeënt? (RHD-1 & RHD-2 etc.)
_Tarzan
Geplaatst: 11-08-18 12:37
M'n lieve Flip is niet meer Vanmorgen z'n medicijnen gegeven maar hij voelde zich echt beroerd .. kom net thuis en ligt hij dood met z'n vriendjes naast hem
Tot overmaat van ramp heb ik het idee dat Ollie en Lilly morgen niet gaan halen dus ben toch bang voor een virus!
Aangezien Pepper, Billy en Kaasje niet ziek ogen even een noodoplossing door ze in een ander deel van de tuin te zetten Puk oogt ook niet ziek maar zat wel bij de rest dus die even in Kaasjes verblijf gezet in de hoop dat ik morgen nog 4 konijnen over heb
Guus heeft wel eens zijn kont iets nat,net boven zijn staart. Hier zit het haar ook behoorlijk in de klit (net de ergste klitten eruit geplukt,hij vindt aanraken vreselijk). Maar mijn vraag is nu: hoe kan dit?
Dierenarts wist bij de inentingen het antwoord ook niet. Het lijkt geen urine te zijn (geurloze vacht,allen wat nat). Rest van de vacht is niet nat. Je ziet het ook alleen als hij ligt, als hij zit zie je er niks van.
Misschien van het zitten? Hij ligt wel graag in de wc bak, maar die wordt elke dag verschoond. Snap er niks van. Meneer is verder goed gezond!