. Fijn dat Toontje het ook leuk vind!mirjamalvaro spannend zo'n test, wel fijn dat die geoefend kan worden! Verwacht je "problemen" met bepaalde dingetjes?
Lui_ nog fijn gepuppy knuffeld?
Beer is weer teek en vlo vrij - heel fijn is dat
. Al heeft hij nog wel uitgebreide lik sessies, maar dat komt niet zozeer uit vlooien jeuk volgens mij, dus dat scheelt. Hij is gisteren voor het eerst 2,5 uur alleen geweest (we zijn aan het opbouwen, dus niet in 1x zo lang). Wij vonden het erg spannend, maar volgens mij is het prima gegaan. Zijn botje was op toen we terug kwamen. Hij was wel heel erg uitgelaten, maar daarna gewoon zoals anders. In principe laten wij hem buiten in de tuin als we weg zijn. We hebben het idee dat hij dat prettiger vind, al is het wel spannend. De omheining is goed, maar je gaat toch van alles bedenken
. Over 2 weken zijn we op familieweekend en we hebben besloten hem niet mee te nemen. Er komt een gezin 2 nachtjes in huis logeren om op Beer te passen. Heel spannend! We vragen ons ook af wat prettiger voor hem is - in een vreemde omgeving met ons, of in een bekende omgeving met vreemden. In het Puppy 2020 topic hebben ze wel aangeraden hem thuis gelaten, dus dat heeft mee gewogen in de beslissing. Alleen nu slaat de twijfel toe
. We gaan het zien.Heb sinds gisteren ook een nieuwe mountainbike, dus als ik daar een beetje aangewend ben en we zo'n honden-ding hebben gaat hij mee naast de fiets. Ben benieuwd hoe dat zal gaan!
Hij heeft zich gisteren zeer goed vermaakt met het proberen uit te graven van mollen. Het is echt zo'n blije hond

En ook nog lekker even gerend

Daar hoef ik mijn hond niet voor te porren, die vindt alles eng op zo'n terrein
Oh en ik zie dat je dochter al geboren is! Van harte gefeliciteerd!! Of nou ja, al, 41 weken is ook niet niks.. Geniet van jullie gezinnetje