@mizora ze is lekker snel!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Mizora schreef:Ik realiseerde me recent bij dat bij paarden gebruiken we het spreekwoord: groen op groen is bont en blauw. Tegelijkertijd vinden we het heel logisch dat bij honden onervaren baasjes een sport aan onervaren honden leren.
En onze reu is ook dol op haar, een te grappige combinatie met zijn 40 kg 
Het is een abrikoos teefje, wel zonder stamboom maar ze toont als een 'echte'. Qua eigenschappen is ze echt perfect: vrolijk, avontuurlijk, aanhankelijk, leergierig, snel en sportief. Herkennen jullie dat?
Ik heb een hele knappe dwergpoedel, al zeg ik het zelf. Wat jij beschrijft herken ik wel in Guusje.. Guusje is altijd vrolijk, actief enz ben zo blij met haar. Haar fokker is helaas gestopt maar er heeft wel iemand zijn lijn overgenomen, daar zit ook Guusje haar zusje. By French Vibes heet die fokker..

Kaplaars schreef:Leuk al die poedelbaasjes en poedels!
Volgende week gaan wij onze eerste standaard (grote) poedel ophalen!
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
(maar Mila moet minstens 100 worden...) 

toen ze 9 was en we alle artroses ontdekte hadden we nooit gedacht dat ze nu nog zou leven en zo fit ook zou zijn nog, hopelijk ook nog een aantal jaren
Wijslander schreef:Inmiddels 47 pagina's bijgelezen dus aardig op de hoogte denk ik!
Karin, Guusje is inderdaad erg knap, je vorige mocht er ook zijn.
Mars, ook een leukerd! Is het een reu of een teef? En hoe oud?

Nog steeds heel actief hoor, maar gewoon net wat stijver of minder hard lopen tijdens een wandeling. Komt die lekker naast me lopen. Altijd erg gezond geweest, iedereen die hem ziet geeft hem geen 14!
) en die krijgt wel het een en ander voor artrose en ouderdom, maar hij kan dus nog wel een uur op stap met zijn dwergpoedel vriendin (al is zij wel véél sneller als ze sprint)