Wat gaat het snel he, jeeetje! Karma alweer 2! Manu wordt over 3 weken alweer 4

Ik heb nog een leuke foto gemaakt

Vond ik maar Manu niet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lisitano schreef:Waaauw mooie Hayley!![]()
Manu is genomineerd voor de Mooiste hond van Nederland verkiezing
Pasha_2011 schreef:Leuk dat je met hem ook meedeed!
Altijd wel grappig om dat "commentaar" te lezen!
We hebben met Rayza (I Surprise d'Abajomy) ook veel shows gelopen, maar elk keurlijstje was weer heel anders hihi.
Hoe zit het trouwens met die klassen. Jullie hebben beide een reu in de open klasse en zijn 2e? Hoe kan dat haha
EDIT: Ik zie nu wie de keurmeester was: Gabrielle Veenstra. Dat is zo'n lief positief mensDaar hebben we ringtraining bij gedaan
Lisitano schreef:Pasha_2011 schreef:Leuk dat je met hem ook meedeed!
Altijd wel grappig om dat "commentaar" te lezen!
We hebben met Rayza (I Surprise d'Abajomy) ook veel shows gelopen, maar elk keurlijstje was weer heel anders hihi.
Hoe zit het trouwens met die klassen. Jullie hebben beide een reu in de open klasse en zijn 2e? Hoe kan dat haha
EDIT: Ik zie nu wie de keurmeester was: Gabrielle Veenstra. Dat is zo'n lief positief mensDaar hebben we ringtraining bij gedaan
Manu was ingedeeld bij de kruisingen, hij is zo niet rastypisch dat ik hem niet als stamboomloze Husky heb ingeschreven. Hij is 70 cm hoog(3/4 hus en 1/4 Malamute) Pepper zat bij de stamboomloze.
Dan heb ik Pepper ook gezien, wat leuk! Ik heb ook nog foto's van jullie gemaakt. Pepper is wel echt een heel mooie Husky zegEen vriendin van me deed mee in jullie klasse, met de bruine wooly. Manu is wel herkenbaar ja
Ik zie eigenlijk nooit zijn kleur/patroon.
Lisitano schreef:Dankje!
Hij lijkt ook wel veel op een Husky hoor, alleen zijn kop en poten zijn wel meer Malamute. Hij leeft op grote voetenHij heeft ook een enorme kop, vrij lage oren voor een Husky en zo'n fronsje. Hij draagt meestal zijn staart ook op zijn rug gekruld.
Ik moet hem trouwens dikker krijgen maar hij wil niet meer etenIemand een goede tip? Ik kan niet alles zomaar geven want hij gaat ook heel snel aan de diarree en mijnheer mot ook niet alles. Hij heeft een hekel aan vis bijvoorbeeld. Vers vlees vindt hij lekker maar daar eet hij maar heel weinig van en valt dan juist weer af. Nu geef ik Welness Core en dat gaat qua ontlasting goed. Ik geef alleen nu 800 gram brok en hij komt maar niet aan. Meer geven kan niet, dat eet hij niet op en dan vindt hij zijn voer ook niet meer interessant waardoor hij weer minder gaat eten. 800 gram is echt de grens en dat is meer dan het dubbele van wat de richtlijn is voor zijn gewicht
![]()
Op Cavom en Prins Super Active gaat ie vreselijk aan de diarree. Van vers eet ie niet genoeg, daarom ben ik op brok overgegaan. En verder hebben we nog Premium Care, Natural Health, Pro Plan, Prins Standard Fit gehad. Hij deed het ook redelijk op Acana pork maar dat is zo lastig verkrijgbaar.