Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MadelonSunny schreef:Natuurlijk is het leuk om te fokken maar dat wil toch niet zeggen dat je er niks op mag verdienen als je regelmatig een nestje hebt?
EJuniorJoost schreef:Ja hoor pagina 1 van marktplaats..
http://link.marktplaats.nl/m1110279106? ... ialbuttons
Hoe verzin je zoiets!!
Fotsy schreef:ons Bloom mag naar de grote puppyklasheel trots op mijn meisje, zo flink dat ze is op school
, en zot
en enthousiast
![]()
even foto in de zon, haar oortjes blijven dus steeds omhoog ploffen, ik denk niet dat ik ze met plakken nog meer naar beneden ga krijgen.
[ [url=m/lik3OX.jpg]Afbeelding[/url] ]
MadelonSunny schreef:Ik vind die oortjes wel wat hebben![]()
Wat een knapperd hierboven!
Fijn dat de oogtest weer goed is!
Ik zou dolgraag een pup erbij willen rond die tijd maar vriendlief vindt het verstandiger om te wachten tot we een groter huis hebbenMaar aankomende zomervakantie is mijn laatste lange zomervakantie
![]()
MadelonSunny schreef:Ik vind die oortjes wel wat hebben![]()
Wat een knapperd hierboven!
Fijn dat de oogtest weer goed is!
Ik zou dolgraag een pup erbij willen rond die tijd maar vriendlief vindt het verstandiger om te wachten tot we een groter huis hebbenMaar aankomende zomervakantie is mijn laatste lange zomervakantie
![]()
keona schreef:Of je nu 1 of 2 honden hebt wandelen moet je er toch mee.wij zullen er uit dat nest ook 1 of misschien 2 aanhouden.dan word het 3 a 4 honden en een kat in huis en dan heb ik nog 5 paarden die ik ook moet verzorgen.ik vind het heerlijk het houd je van de straat hihi