Barbalala: wat een schatje
Hier ook zo’n smeerlap die in alles rolt… poep rolt ze niet vaak in, dat vreet ze vaak op… maar een dode mol, muis, vogel, etc… dat is toch wel erg favoriet 
xxdomixx: ieuw.. kattenpoep… bij ons wonen katten die wel eens naast de bak schijten als mn vriend weer eens te laat is met de bak verschonen (doe ik niet ivm allergie)… maar godzijdank eet Cinna het niet op (en Ronja (boomer) ook niet) …
Toen Cinna laatst voor controle bij de DA was, is haar temp. ook opgenomen… ze had 38,6… en dat was geen koorts/verhoging
Sterkte met de epilepsie… wat naar 
astra4: wat een leukerds! Lekker van het zonnetje genieten…

missanous: leuke katten
zo jammer he, dat ik allergisch ben 
Hier zijn wat veranderingen wat Cinna betreft: ze woont natuurlijk nog steeds bij mij, slaapt nog steeds op bed en soms onder de dekens, gaat nog steeds naar mn ouders als ik werk… ze is 24-7 gesteriliseerd… operatie zeer goed verlopen, herstel ook… alleen de operatiewond deed wat raar… 2x een abcesje gehad… dus 2x terug naar de DA… schoongespoeld… en de 2e x een AB kuurtje mee gekregen… en nu is het heel mooi geheeld
We hebben examen gedaan voor de cursus Gevorderden 1.. .en we zijn geslaagd!

We gaan nu breitensport doen… 5 september eerste les
We wilden eigenlijk behendigheid gaan doen (in dezelfde les als mn vader en Ronja), maar dat is helaas op de woensdag avond… en dat is mijn Zumba-avond… dus gaan we breitensport doen… dat is bijna hetzelfde… en het is op de zaterdag middag…
en toen kwam er ook nog eens ontzettend veel kots uit (Echt zo:
) en toen ze op een speeltje beet zag ik bloed (tandvlees had ik het idee dat het behoorlijk dik was, dus dat zou een mogelijkheid kunnen zijn). Dierenarts natuurlijk gebeld en we konden weer naar hen toe, resulstaten van gal was er ondertussen ook die bleken veel te hoog te zijn. Ze werd dus opgenomen. Morgen bellen ze om ons weer even in te lichten en natuurlijk heb ik toestemming gegeven voor nog meer onderzoek, mijn arme meisje. Hopelijk kan ze vannacht een beetje slapen want dat lukte haar de laatste ook al niet meer