Wauw die zijn mooi!! Het is dat ik thuis geen erbij mag....
Het was ook toevallig dat ik wist dat z'n tandje eruit was want er zat een beetje bloed op m'n zusjes arm, dus ik keek even waar t vandaan kwam dus toen was t opgelost. Alleen geen tandje gevonden, ik denk doorgeslikt.
Lekker al die katten in de zon
Yom
Geplaatst: 08-03-15 17:44
ik zal mijn reactie ook hier neer zetten mochten mensen meer willen weten
Zara de moeder is vrij dominant maar dat zal wel veranderen als ze gesteriliseerd is. Dan zakt ze in rang en zal ze wel rustig zijn. Dat is ze normaal ook wel maar nu ze kittens heeft is ze vrij fel op onze maine coon Zara is een poes die je niet echt ziet maar dan in de avond bijvoorbeeld haar knuffels komt halen
Zij mag pas weg nadat alle kittens opgehaald zijn en dat is rond half/ eind mei
Dochter Amy is ook een enorme kroeldoos en is graag samen met mijn dochter. Echter is zij vaak krols en wil dan nog wel eens een plasje buiten de bak doen. Zij moet dus hoognodig gesteriliseerd worden om haar hormonen te temperen. Ook dan verwacht ik een hele rustige en lieve poes En Amy heeft een verstopt traanbuisje, dat geeft geen problemen alleen een oogje wat je af en toe even af moet poetsen
Amy mag gratis opgehaald worden als je zelf laat steriliseren, Zara mag ook gratis weg als je haar zelf laat steriliseren
Ik was onderweg een plantenspuit te halen, want hij was voor die tijd al heel irritant op het randje aan het lopen. Ik had net de achterdeur open toen het plons was Het folie is wat gaatjes rijker vrees ik, maar ik hoop dat ie er van geleerd heeft want hij was goed nat.
Mag ik me hier ook gezellig meekletsen? Ook als ik geen kitten/kat heb? Vindt ze zo leuk. Hoor wel als het niet mag!
Fosco
Geplaatst: 11-03-15 10:16
Hihi leuk weer al die foto`s en nieuwe katjes! Ik heb ook een opvanger zitten momenteel. Geen kitten dit keer maar een brutale rooie! Heb het idee dat hij ook wat issues heeft met zichzelf.. hij sabbelt veel op dekentjes en sleept deze het liefst heel het huis door..
Hij is nu twee weken geleden gecastreerd. Er zijn al wat aanvragen voor hem binnen dus ben benieuwd hoe lang hij nog hier zal zitten.
Hij is gevonden op straat als 'zwerver'. Ze hebben toen een foto op amivedi gezet en reactie gehad van mensen met foto`s erbij. Ik wist zeker dat het hem was maar vervolgens was er op geen enkele manier contact te krijgen met de mensen.. Nu van de week toch gelukt, en het kwam er op neer dat het hem toch niet was en al zou het hem zijn.. ze hoefden hem toch niet terug en daarop werd de verbinding verbroken..
Dus nu mag hij zolang nodig lekker bij mij blijven