[BB-ITP] De ratten familie
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Zal even kijken of ik een foto van mijn kooi kan maken (niet zo spectaculair dat wel haha )

Ik vind 6 ratten echt genoeg en wil dus echt geen uitbreiding.
maar mijn mama werkt niet mee

Heb je wel de mogelijkheid en ervaring (of iemand met ervaring in de buurt) om een nestje groot te brengen? Anders kan je altijd met een opvang afspreken dat ze daar terecht kan om te bevallen en om de rittens vanuit de opvang te plaatsen, dat laatste is misschien sowieso een idee? 
friends_f_e schreef:Ik heb (misschien hebben jullie gezien van mijn ratje het topic gisteren) een ziek ratje gehad dat nu weer er bovenop is maar ik zou wel graag naar de DA gaan morgen voor alle zekerheid. Nu kan ik alleen met de fiets ernaar toe gaan omdat niemand me kan brengen. Het is maar 1,5 km fietsen maar ik zou niet weten hoe hem te vervoeren. Mijn mama haar fiets heeft een mandje van voor en ik dacht dan misschien een doek bovenop het vervoerbakje te leggen maar blijft dit niet gevaarlijk ivm tocht?
Lekker dekentje in het vervoersbakje, dan komt het helemaal goed! Succes bij de de DA!
Voor de tocht kan je het vervoerbakje in een grote tas stoppen. Dus dat het goed kan luchten aan de bovenkant, maar niet kan tochten vanaf de zijkant

.
. Dus dan kan ze zwanger worden. Hopenlijk voor jou was ze dat niet, maar je zal net zien dat het wel gelukt is.. hihi.
ik heb ze er vanmorgen toevallig even in gezet met wat te knabbelen. Kon ik ze mooi om en om pakken (we zijn nog bezig het huis rat-veilig te maken. We hebben nog wat gaatjes in de vloer van kabels en een kier onder de keuken..)
zo een vervoerbakje. Maar ik weet niet of ik nog zou moeten gaan, hij rent levendig rond met zijn broers en er is geen teken meer van ziek zijn.