. Ze zijn zoooo leuk Vlaamse Reuzen
!!! Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
. Ze zijn zoooo leuk Vlaamse Reuzen
!!! Gigixponys schreef:Mijn vrouwtjes zijn gecastreerd met 4 jaar allebei.
Sterkte Eoweyn.
Zou ze dan toch nog iets anders ook gehad hebben? Van gewoon tanden vijlen sterven ze toch niet?

Ik vind het toch echt zulke mooie konijnen met een hoge aaibaarheidsfactor.
Leuk!
Ik hoop dat je je vriend kan overtuigen! Al vind ik wel dat hij al erg z'n best heeft gedaan voor je konijnen
.
Sterkte!
. Vinden vast wel een leuk huisje!
, even ijsbreken voor het slapen gaan en als je thuis komt en als je wakker word . Je blijft bezig
, maar tot dusver milde winter dus geen klagen
. Ouders waren water vergeten vandaag bij hun konijnen (was er even en moet toch altijd even kijken bij de bunnies) . Dus die ook maar wat gegeven voor ik weg ging en dorst dat ze hadden
. Gelukkig bevriezen de waterbakken hier niet en zelfs de flesjes blijven redelijk lang goed, waarschijnlijk ook omdat het zeil nu rond de ren hangt. Ben toch blij dat ik Lilly nog nietkaak heb geknipt
.
.
Wel met lage temperaturen hoor, maar is wel aangenaam door de zon (en geen wind).
, van de zomer maar een nieuwe ovenschaal nu voor tijdelijk een kleiner bakje
Aco schreef:Brrr, wat ziet het er daar koud uit! Hier zit het zonnetje uitWel met lage temperaturen hoor, maar is wel aangenaam door de zon (en geen wind).
Vanavond bezoekje aan de DA, ik hoop zo hard dat ik een afspraak ga kunnen maken om Dreusje te helpen.
Zijn er trouwens nog nijnen die tijdens het slapen keutelen? Dreusje is zindelijk en gaat altijd in zijn toilet. Nu sinds enkele dagen gaat hij in de zetel plassen en wanneer hij in de zetel gaat neerliggen en echt ontspannen is, dan gaat hij ook keutelen.. Zou dit iets met de pubertijd te maken hebben of iets dergelijks? Of is dit gewoon normaal?
Bedacht t me thuis pas dat het geen optie is.
. Als het nu een voedster is met een goede bouw blijft ze gewoon. Foto komt nog wel, staan er wel op mijn konijnen facebook https://www.facebook.com/Teddydwergbunny/