Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
wat een knapperd
. Coconut schreef:Redenen;
Omdat je konijn veeeeellll blijer is met een vriendje.
Een konijn een groepsdier is en niet alleen hoort te leven.
Ze samen ontzettend leuk zijn!
Het niet veel meer extra kost.
)
)
zo kom ik aan 12 huppelende schatjes 

Vriendlief vanavond toch proberen te overtuigen, hij is zo stijfkoppig dus zal waarschijnlijk niet lukken 
prachtig blesje ook
, ik kreeg het bij ouders vroeger altijd voor elkaar 

Als hij/zij er eenmaal is kan je hem ook niet meer wegdoen, toch? Ik lees nu dat mijn bovenstaande optie niet echt een optie is, haha. Misschien kun je hem veel foto's laten zien? Dat heeft hier geholpen om mijn moeder over te halen...
, Syb en Nyn zijn al ouder dus dat zal ook niet extreem lang duren (niet dat ik ze doodswens maar realistisch tussen nu en 5 a 6 jaar verwacht ik wel dat ze aan ouderdom of gerelateerde dingen overleden zijn) ,maar als Syb eerst gaat moet ik weer opzoek naar een bejaarde man voor Nynke 
. Als ze van het voorjaar eruit kunnen dan wil ik ze wel graag snel verhuizen naar een nieuw thuis .
Ik ga kijken om deze week of volgende week naar de DA te gaan, want volgens mij is Dreusje klaar om geholpen te worden... En dan kan ik eindelijk een vriendinnetje zoeken...
Dreus heeft daarnet voor het eerst een klein stukje banaan gekregen... En wat een lawaai dat hij maakt! SMAK SMAK SMAK