Rianne, ik persoonlijk zou niet zoveel switchen van voer om 2 redenen:
De spijsvertering krijgt elke keer een opdonder en zeker bij katten die een gevoelig darmstelsel hebben, langzaam overstappen is dan ook zeker aangeraden.

En je kweekt er ontzettende kieskeurige katten mee die bijv 1-2 dagen de ene soort eten en dat daarna vertikken waardoor je telkens nieuwe soorten (met diverse samenstellingen) moet gaan geven.
Dagmar:
Dat lapje!

Roosch:
beterschap voor Neko.

Lifaya:
geen ervaring mee.

Hier is de dierenarts gisteren weer geweest voor Mowgli.
Ze had weer astma-aanvallen en zat onder de korstjes ivm heftige jeuk

dus we hebben weer een prednisonkuurtje gekregen en gelijk Frontline combo (dacht ik, iig tegen vlooien, wormen en mijt) voor alle 3 de katten voor het geval het toch door vlooien komt ondanks dat we die niet vonden.
Gelijk ook Jhula laten bekijken aangezien die ineens kale plekken op z'n staartbasis heeft

maar daar konden ze zo gauw ook niets bijzonders aan vinden, wel het advies om voor de zekerheid te ontvlooien maar we hadden al Frontline gekregen dus dat zou al gebeuren.
Gisteravond dus ook gelijk alle 3 de monsters een spot-on in de nek gedrukt, daar waren ze zó ontzettend blij mee maar niet heus.

En toen heeft de oppas ook nog een pil in Mowgli's strot gedouwd dus toen was Mo helemaal wantrouwig en ze wilde in eerste instantie geen snoepjes aannemen.
Pas toen ik ze dan maar rondstrooide en Jhula aka rupsjenooitgenoeg/kliko vrolijk begon te vreten durfde ze pas.