HahaDoe jezelf een plezier Mjetterd, en zoek 't op op Youtube!
Weet niet of je aan 't werk bent, maar gegarandeerd een leuke pauze dan!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Haha
Weet niet of je aan 't werk bent, maar gegarandeerd een leuke pauze dan!
Mooi plaatje, maar hij vond er maar weinig aan haha.. ging gewoon gras zitten eten 

Snap wel dat ze bang was voor een half-levende sneeuwpop

Geweldig!!! Wat een heerlijke diertjes
wat een dotjes
laughterline schreef:

geen snoep haha

heel leuk in Nederland bij m’n familie hoor, maar m’n thuis is nu echt in zuid Afrika en wil nu wel weer terug. Mis m’n vriend en m’n dieren enorm. Ja hoor, ik werk daar niet meer dus dat maakt niet uit.
Heb ook een Oreo
Dus soms maak ik uitstapjes.. heb Mojito ook al op de plank liggen
Niet per se snoepjes dus, maar vooral lekkere dingen
Nacho is ook geen snoepje haha
, gaat echt heel goed nu! Wel enorm magertjes geworden.. dus, ook omdat het temperatuurverschil nu zo groot is, blijft ie lekker nog binnen zitten en gaan we 'm vetmesten!
Vervelende is dat ie amper hooi eet alleen..
Dus ben nog een beetje aan het puzzelen wat ik hem het beste kan voeren.. jullie ideetjes?!
Kan me voorstellen dat je thuis mist en gewoon lekker naar huis wilt nu..
Is nu ook niet echt het seizoen om ice pods te kopen.. tenminste, ik heb er nu flink wat ingeslagen, juist omdat niemand ze koopt
Maar ik heb er inmiddels wel genoeg.. misschien wachten tot het weer wat warmer wordt? Welke regio zit je?
Hopelijk inderdaad niet echt iets aan de hand..
Heb hardop zitten lachen
En het aan mijn vriend voorgelezen hahaha 
Heb nu inderdaad de SS junior
Gaat er goed in! En 3 verschillende hooisoorten uit de dierenwinkel geprobeerd, moet ie allemaal niet hebben.. het paardenhooi ook niet, ook de haychunk (die ik echt heel lekker vind ruiken!) ook niet
Misschien, als ie straks weer een beetje op gewicht is.. eens een halve dag niks geven, alles weghalen, behalve hooi
Misschien krijg ik hem er dan wel weer een beetje aan...