Ik heb nu 2 caafjes in een binnenkooi van 1,40 lang. Wat is een beetje een fatsoenlijke maat voor 2 caafjes qua verblijf?
zag pas een documentaire waar meer als 100 cavias leefden op een composthoop in het buitenland ergens op een eiland. was echt heel bijzonder en erg grappige recycling methode. volgens mij eten ze ook echt alles. die van ons hebben echt altijd honger. bij mijn konijnen vindt ik nog wel eens wat groenvoer terug maar bij die cavias echt nooit...geweldig!
Vanavond een aantal dames ophalen alle vier Lilac-Goud-Wit QF 240 km in totaal rijden haha! Heb het gelukkig mooi kunnen combineren alle adressen op 1 avond, dat is altijd fijner/minder km’s
@sanso: Dat zijn dure caafjes (qua benzinekosten).
Ik zou mijn caafs toch niet echt op een vuilnisbelt willen zetten. Ze eten een hoop, maar kunnen van een aantal dingen toch ook goed ziek worden of zelfs dood gaan.
Ik ben vandaag met Herman naar de dierenarts geweest... ik meende een 3e bal of tumor te voelen... maar het bleek gewoon zijn piemel te zijn ik een hartattack voor niets. Maar liever een keer teveel dan te weinig naar de dierenarts...
Hahaha Nientsje Dat is zeker dat penisbotje? Daar heb ik ook wel eens aan zitten voelen, maar ik heb gelukkig 2 beren en een castraat dus ik kan vergelijken
Heb een spuit meegekregen om zelf een zout oplossing te maken om te spoelen. Korst heb ik gisteravond eraf geweekt, weer gespoeld en hopen dat het open blijft. Rottige rotdingen abcessen pfft