Hier staat de kist sinds gisteren. Er wordt al door iedereen gebruik van gemaakt
fannetje
Geplaatst: 13-02-19 12:50
Wat groeien ze hard zeg! Bij Chick zie je het iets meer doordat ze een korte vacht heeft natuurlijk. Begint ook al wat rugbespiering minder te krijgen of niet? En Jonneke, wil je je me niet in de war maken door een staf in jouw kist te zetten
kiwiwitje
Geplaatst door de TopicStarter: 13-02-19 12:55
Hier staat de kist ook al sinds gisteren. Wilden hem eigenlijk al in het weekend zetten maar toen zat ik in t ziekenhuis ivm flinke allergische reactie. Dus daar gingen alle plannen
Maar ze groeit flink!
Sowieso word haar bespiering wat minder. Maar wat je vooral ziet is dat ze wat weinig ruimte heeft voor de pups en daarom ze “in haar rug” stopt. Zie je vaker bij staffies. Bij de echte “showtypes” vaak wat minder omdat die rondgeribter (is dat een woord? ) zijn.
Ik hoop dat ze het tot de 25/26 vol gaat houden haha. 1 maart zit ze op de 63 dagen maar toller dragen meestal niet tot 63 dagen haar vorige nest kwam ook op de 59 dagen.
Ah wat spannend! Wat leuk die zwangere buikjes. Hero kwam ook uit een nest van 10 en dat was volgens de fokkers inderdaad wel veel werk Jonneke, die waren ook blij toen ze allemaal werden opgehaald na 8 weken
Het vorige nest waren er 7 dat was al heel veel werk haha. Dus meer hoeft van mij niet. Met de berners hebben we vroeger wel eens een nest van 14 gehad. Die hebben we allemaal bijgeflest daar heb je dan echt een dagtaak aan.
Boellie was alleen maar aan het rennen maar chick heeft genoten van de zon!
jonneke1981
Geplaatst: 16-02-19 20:59
Ik heb vandaag de puppies zien zwemmen in de buik vind ik ook altijd zo bijzonder. Chick ziet er goed uit! Stef heeft ook weinig zin meer in verre wandelingen. Ze ligt ook al echt te kreunen en te steunen.