Die ent acties hebben ze inderdaad hier ook, maar zie het niet zo zitten om met Guus een uur in een rij te staan wachten in een krappe winkel

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Coconut schreef:ThanksGa eens snuffelen!
Die ent acties hebben ze inderdaad hier ook, maar zie het niet zo zitten om met Guus een uur in een rij te staan wachten in een krappe winkel. Al die stress....
MoppieFilou schreef:Bij de castratie van m'n nijnen niks nazorg moeten doen. Ze aten uit zichzelf meteen weer en van de DA mochten ze beide gwn op hooi zitten.
Edit: Nog even een vraagje. Ik heb net die drinkfles met bakje die ik had besteld voor Lilly opgehangen, maar hoe weet ik nu of ze eruit drinkt? Haar bakje water heb ik eruit gehaald, anders zal ze het wrs al helemaal niet doen. Maar aangezien dat domme konijn er sowieso met haar poten in gaat staan, kan ik ook niet zien aan de hoeveelheid water of ze gedronken heeft...
Herfstwind schreef:Lori: Het is best nog even spannend de komende tijd zo te horen. Ik zal voor je duimen dat het allemaal goed gaat met de kleine. Ik ben helemaal niet thuis in het fokken met konijnen, maar is het normaal dat een voedster maar één jong krijgt?