Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
hij zit nu al zeker een paar uur op de gang met de bak met speciale korrels. Ik wil de katten op normaal compleet urinary voer hebben nu zodat Ginger in elk geval goed voer binnen krijgt naast wat ze ook extra krijgt. Ginger en kittens gaan op RC babycat & mother , heb 8 kilo besteld.
pfff... hoopte zo dat het mij vandaag ging lukken.... IMJ schreef:Maar altijd pijn is ook niets.
Wat is dan de bedoeling? Dat hij op tramadol blijft?
Mandy, balen van je plint! Is het een nieuwe plint?
ik gaf het op en heb tonic naar binnen gebracht, gaat hij meteen op de bak... eikel... morgen mag die lekker de hele fiets dag in de gang zitten dan. Pfff. Wil niet dat het weer handmatig uit zijn urine buis moet worden gehaald, is alleen maar onnodige stress... Froukje schreef:Maar dat alleen in de gang zitten geeft toch ook stress? Weet niet wat ik dan liever had..
IMJ schreef:Maar altijd pijn is ook niets.

_Rianne_ schreef:IMJ schreef:Maar altijd pijn is ook niets.
We kijken nu 10dagen of het scheelt, daarna maken we een plan hoe en wat.
Als het helpt, en hij krijgt met afbouwen weer last, dan blijft hij op de tramadol.
Realistisch gezien gaat Joey geen 5 jaar meer mee. Dit is echt "laatste redmiddel".
Hij is ouder, heeft rugproblemen, gedragsproblemen die met aanpassingen een heel eind te handelen zijn, maar zo gauw hij echt geen plezier meer heeft in zijn leven, dan is het klaar.
ikkedus schreef:Mijn dierenarts heeft bij mijn kater direct de blaas aangeprikt en hij gaf geen kik.
zo lief dat Tonic in de wachtkamer is, zo'n duivel is het op het moment dat hij bij de dierenarts binnen is. Het begint goed als hij word geaaid maar zodra zijn buik word opgevoeld gaat het fout en komt het duiveltje naar boven helaas Mandyy schreef:Wat voor gedragsproblemen heeft hij?

, mijn oudste dame net zo . 'Gelukkig' heeft die geen hele gekke 'afwijkingen' in haar gedrag , tuurlijk ze heeft een gebruiksaanwijzing maar als ze jou kent is het koek en ei . Ze gaat vooruit de laatste tijd
, maarja als je 11 bent dan verlies je je wilde haren ook wat
, heerlijk beestje ook haha
IMJ schreef:Ik kan niet begrijpen dat iemand plezier haalt uit het mishandelen van dieren...
Ongelooflijk. .
Voorzichtig positief!
Er stond ook extra in het contract dat we ons ervan bewust waren dat ze uitviel enzo. We hebben haar nu 3/4 jaar en het is redelijk verbeterd. We laten haar gewoon in haar waarde, geven haar eten/drinken en doen de deur voor haar open als ze naar buiten wil (ook niet zonder risico want dan slaat ze naar je voeten) en meer niet eigenlijk
Het is nu wel zo dat ze in de slaapkamer van m'n ouders relaxed is en daar mogen we haar aaien, dat hoef je beneden niet te verwachten
Maar het is prima zo, voor haar beter dan in het asiel!