Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Arya is nog steeds een baby en wil gewoon genegenheid. Maar volgende keer ma een muilkorf om doen dan

Om half 9 ging ik naar beneden en toen lag ze heel vrolijk te kijken van hee jij ook hier.
Bodhi is er ook één haha. Ik heb ooit dit filmpje gemaakt. Let niet op mijn stem of iets maar het blije ei in een doos .. Bodhi houd van dozen.

Woooow! Lekker!!

Geweldig!
). Maar sinds mijn laatste post van Dexter die bang is in de auto is het eigenlijk niet beter geworden. Sinds die paniekaanval die hij toen had gaat het niet meer goed op de snelweg. Alle binnendoorwegen, 80 wegen, 100 wegen, gaan allemaal goed. Maar zodra we de invoegstrook van de snelweg oprijden raakt hij in paniek. Ik vind het zo zielig en ik weet gewoon niet wat ik er mee moet. We oefenen nu regelmatig met één oprit erop en meteen de volgende eraf en korter kunnen we het ook niet maken natuurlijk. Lekkers wil hij niet meer als we op de snelweg zijn. Voorin gaat het wel goed maar dat vind ik gewoon niet veilig. In de reisbench helpt hem ook niet.
Esplendido schreef:Ianthe, wat is voor jou de overweging geweest om hem voor te laten brengen door een handler? Ik bedoel dat niet vervelend hoor, ik heb Imani ook twee keer door Zoë voor laten brengen.
Nee hoor, grapje. Juist heerlijk zo toch, lekker van genieten.
.
. Mijn 2 jongens liggen altijd en overal op de bank, maar met hen heb ik geen problemen. Ik zeg altijd: zolang ze eraf gaan (bed, bank, etc) als jij dat wil, is er niks aan de hand.
. Zig slaapt hier altijd uit tot een uur of 12, AJ is wakker om 10 uur en wacht dan netjes tot 1 van ons opstaat voordat hij druk gaat doen
. Gave tuin!