Ja ze is nu in 1 week tijd 4 cm en 500 gram gegroeid. En zoveel voer krijgt ze niet extra nu. Iedere bak een paar lepels geiten yoghurt en een beetje brok extra. Maar daar komt ze normaal niet zo hard van aan haha.
Hier krijgt ze ook niks extra's dat raden ze echt af. Maar ze heeft wel heel veel trek moet echt niks laten liggen want dan het ze het haha.
kiwiwitje
Geplaatst door de TopicStarter: 02-02-19 22:10
Grappig hier juist niet. We hadden haar gewogen(steeds zelfde tijdstip) en ze was afgevallen. Dus besloten toch maar brok bij te geven. Want afvallen willen we ook niet natuurlijk.
Ze is ook niet vet. Ribbetjes zijn goed voelbaar en je voelt duidelijk dat ze een voetbal ingeslikt heeft ipv vetjes
Ja denk toch dat dat voor iedereen anders is. Ik weeg de dieren hier allemaal in principe eens per 2 weken tot 1x per maand. En chick nu vaker. En toen ze af ging vallen heb ik besloten bij te voeren. Ze doet al weken amper iets qua beweging dus afvallen kon eigenlijk al niet want ze kreeg gewoon nog steeds dezelfde hoeveelheid van het voer. Afvallen tijdens de dracht vind ik geen goed idee dus bijgevoerd.
Nee afvallen lijkt me ook niet niet goed inderdaad. Hier gaat ze nog wel gewoon mee op alle wandelingen ook de lange. Het gaat wel op het gemakje maar ze houd het nog bij. Al denk ik dat het over een weekje wel anders is.
Dat is fijn! Chick wil al niks als ze loops is haha. Maar nu is het nog net wat erger. Ze speelt iedere dag nog een beetje met boellie en ze komt nog wel eens een balletje brengen. Maar vaker dan 2/3x gaat ze er niet meer achteraan. En met uitlaten ben ik blij als ik t gras haal om te plassen en poepen. Met de wandeling doet ze op haar gemakje wel mee. Maar kilometers maken we niet. We hebben gelukkig een fijne zandvlakte in de buurt waar boellie zich dan prima vermaakt en dan wandel ik met haar gewoon een rondje. Maar zodra we naar de auto gaan komt er nog een beetje energie uit haha.
Oh wat baal ik nu weer dat ik geen tijd en ruimte heb voor nog een hond ik blijf gek op tollers! Maar ik ben nog steeds intens gelukkig met mijn stuiterbal! Heeft zo moeten zijn!