Vic en Joey zijn drama's met pillen. Vloeibaar gaat beter met een spuitje in de bek. Mollie is heel makkelijk tot nu toe.. ALLES wat ik haar eten zit eet ze mee op... want.. eten is eten..
Ze krijgt nog wel finidiar, maar ben haar eten aan het mengen.. en ze heeft goede ontlasting... ssssh!
Pff.. het net over de tuin is kapot.. niet zo dat ze er makkelijk uit kunnen maar wel kapot.. Dinsdag gaat alles weg en moeten ze binnen blijven.. woensdag komt de definitieve omheining.. Tot nu toe blijft Victor netjes in de tuin ondanks de kleine mogelijkheid.. ( joey springt niet meer zo goed ) Hoop dat het zo blijft.. blijf op en neer lopen... haha! Hij is 's nachts gewoon binnen, dan is alleen Joey in de tuin als hij wil.. die kan ik niet binnenhouden. Gaat di en woe ook een nachtje logeren bij 'oma'.. kleine Mollie gaat sowieso nog niet naar buiten..
Oeps, ik had 'm een dagje ontstipt! Noortje haat het weer echt, ie zelfs een beetje bang dus onze (ietwat lelijke) kat is lekker aan het knuffelen
Froukje
Forever young
Geplaatst: 20-11-16 14:34
Kijk nou wat ik tegen kom tussen oude foto's Het begint spontaan te kriebelen voor weer zo'n kleintje..
Hier liggen ze ook de hele dag al binnen. Milo wilde vanochtend wel een poging wagen, maar die had 1 stap buiten de deur gezet en draaide gelijk weer om met een kop van 'nope!'
Laatst bijgewerkt door Froukje op 20-11-16 14:49, in het totaal 1 keer bewerkt
Oh pillen gaat hier best gemakkelijk. Zika eet ze gewoon mee met snoepjes en Kito duw ik die gewoon naar binnen. Vind ie iets minder leuk maar als ie een snoepje erna krijgt is het prima.
Wat een schatjes hier. Die rode
Hier hebben ze vanmorgen even buiten mogen spelen. Zika zat achter bladeren aan en hij schuift zo op zijn kont over de stenen Was een beetje glad
#rianne, geen ervaring mee, ook nog nooit van gehoord..
Wij moeten toch nog n weekje of 3 wachten met kitten kijken. Alles wat op de sites van asiels of op angen staat mag ook nu of binnen nu en 1 week weg. En we willen het echt niet eerder dan 26 dec.. helaas
xoranlover
Geplaatst: 20-11-16 19:46
_Rianne_ schreef:
Zijn hier mensen die ervaring hebben met Cat lovers Gold blikvoer?
Hier ging Kito daar van over geven. Maar dat deed ie van meer voer. Dus ik geloof niet dat het een goede graad meter is.
Vandaag het zeteltje opgehangen.. stom ding is niet aan een radiator te hangen, die beugels blijven draaien.. maar geloof dat Mn idee wel in de smaak valt!
De mini's hadden besloten dat het tijd was om uit de kooi te klimmen en daarom hebben ze sinds een paar dagen de ren tot hun beschikking. Ze genieten van de nieuwe uitdagingen en al het speelgoed. Ook hebben ze de brokjes ontdekt waar mama van zat te smullen,zucht wat gaat het toch hard.
Ik ga morgen een weegschaal en luchtzuigertjes halen. Ik bej er iig uit dat ik de eerste weken Ginger net de kittens in mijn slaapkamer wil. Dan kan Ginger gewoon vol op goed voer staan. Ik wou een surefeeder kopen voor beide katten maar vandaag is mijn gehele schutting door midden gewaaid en dat moet dus ook worden gefixed dus even kijken wat financieel het beste is. Kittens zullen in elk geval een doos krijgen met een zeer kleine ingang waar zij onbeperkt voer kunnen halen tegen die tijd als ze in de woonkamer zitten en nat en vast voer eten.
_Rianne_
Geplaatst: 21-11-16 13:48
Bij mam zijn ook schuttingen omgewaaid... Hier staat godzijdank alles nog.
Och die kittens.. ik wil die rechtse... ❤️
Moet vanmiddag met oudje Joey naar de dokter.. hij heeft hoestaanvallen.. 2 jaar terug had hij die ook.. toen heb ik het even aangekeken.. en heeft hij 2 dagen kritiek bij de DA gelegen.. met huizenhoge koorts.. Wat het is kunnen ze niet vinden.. Hij reageerde toen goed op de prednison. Joey is al jaren aan het kwakkelen, is niet blij, mopperig ( altijd al geweest, niet zo erg dat het leven geen zin meer heeft, dat niet. ) staat op chronische pijnstilling wat wel iets scheelt..
Vorig jaar rond deze tijd heb ik Moortje onverwacht in moeten laten slapen door uitzaaiingen in de longen..