Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
kiwiwitje schreef:Gefeliciteerd!![]()
![]()
Ik zal hier ook eens wat delen. In de hoop dat jullie met mij mee duimen..![]()
[ [url=m/z0DLUp.jpg]Afbeelding[/url] ]
Afgelopen weekend zijn we 2x naar de reu gegaan om te dekken

Even een paar reacties op de afgelopen pagina’s.

- inderdaad misschien een mooie oplossing! Je moet die dus wel een beetje inmasseren op de huid, dus ik hoop dat hij dan geen reactie daarop krijgt; maar aangezien het op natuurlijke basis samengesteld is, zal dat waarschijnlijk niet het geval zijn. En ik ben idd ook karnemelk om die reden gaan geven; heb het een tijdje niet gedaan omdat ik het vergat en misschien verklaart dat dan ook de periode waarin ze meer teken had en werkt die karnemelk dus echt haha. Kan iig niet kwaad, net als die tekenband haha. Het mag iig ook aan pups, zwangere teven e.d. gegeven worden dus een prima groen alternatief zo denk ik. Veilig voor dieren alsook kinderen e.d. dus dat was voor mij ook wel hetgeen waardoor ik er enthousiast over raakte.
Voor ons wel wat prijziger als je echt de instructies opvolgt en vaker dan insmeert e.d. maar wel de investering waard vond ik - al heb ik het dus nog niet geprobeerd
. Heb op verschillende sites ook reviews/ervaringen opgezocht en het gros van de mensen is er, net zoals met die tekenbanden, echt over te spreken. De Extra Tick is ter aanvulling op de animal bodyguard druppels, dus is niet noodzakelijk. Maar ik had zoiets; dan heb ik het wel mocht ik iets meer willen doen. Deze heb ik gekocht:
Misschien een virusje geweest? Maar belangrjikste is dat hij dan idd alweer wat beter oogt nu. Arme knul
Hopelijk snel weer helemaal de oude! 
Maar ze zijn allemaal echt zo groot

Ben echt benieuwd hoe ze kleurt. Moeder is grauw en vader is donkergrauw. Dus ik verwacht ook iets in die richting. Maargoed, de betweter uit de wijk die zei dat dit een lichte hond wordt...want dat is ze nu ook al. Doos

Ik moet maar veeeeeel snoepjes gaan meenemen haha.
dus dan nu maar even hahaha.
arabella2000 schreef:Jamer dat het met rocky niet gelukt is zoe, gelukkig kon je direct naar een andere reu.
Heeft rocky al eens eerder gedekt?
Wij hadden een reu die ook zo voorzichtig was. Daarmee hebben ze uiteindelijk ki gedaan omdat zijn kleur super voor het ras was (de bruine beardies werden steeds valer en onze was supermooi donkerzwart ofzoeits was het, ik was toen nog klein)
Gioia mag ook 24 oktober naar de fysio toe.:p
Ze krijgt het maar druk met ons haha.
en dan dadelijk zo een trut! Zoe_97 schreef:arabella2000 schreef:Jamer dat het met rocky niet gelukt is zoe, gelukkig kon je direct naar een andere reu.
Heeft rocky al eens eerder gedekt?
Wij hadden een reu die ook zo voorzichtig was. Daarmee hebben ze uiteindelijk ki gedaan omdat zijn kleur super voor het ras was (de bruine beardies werden steeds valer en onze was supermooi donkerzwart ofzoeits was het, ik was toen nog klein)
Gioia mag ook 24 oktober naar de fysio toe.:p
Ze krijgt het maar druk met ons haha.
Nee het was voor Rocky ook de eerste keeren dan dadelijk zo een trut!
Skippy01 schreef:Zoe_97 schreef:Nee het was voor Rocky ook de eerste keeren dan dadelijk zo een trut!
De volgende keer is het in ieder geval voor de dame in kwestie niet meer de eerste keer, dat zal hopelijk schelen! Gelukkig was de andere reu beschikbaar en krijg je nu hopelijk alsnog een prachtig nestje