Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kiwiwitje schreef:Gefeliciteerd!![]()
![]()
Ik zal hier ook eens wat delen. In de hoop dat jullie met mij mee duimen..![]()
[ [url=m/z0DLUp.jpg]Afbeelding[/url] ]
Afgelopen weekend zijn we 2x naar de reu gegaan om te dekken
arabella2000 schreef:Jamer dat het met rocky niet gelukt is zoe, gelukkig kon je direct naar een andere reu.
Heeft rocky al eens eerder gedekt?
Wij hadden een reu die ook zo voorzichtig was. Daarmee hebben ze uiteindelijk ki gedaan omdat zijn kleur super voor het ras was (de bruine beardies werden steeds valer en onze was supermooi donkerzwart ofzoeits was het, ik was toen nog klein)
Gioia mag ook 24 oktober naar de fysio toe.:p
Ze krijgt het maar druk met ons haha.
Zoe_97 schreef:arabella2000 schreef:Jamer dat het met rocky niet gelukt is zoe, gelukkig kon je direct naar een andere reu.
Heeft rocky al eens eerder gedekt?
Wij hadden een reu die ook zo voorzichtig was. Daarmee hebben ze uiteindelijk ki gedaan omdat zijn kleur super voor het ras was (de bruine beardies werden steeds valer en onze was supermooi donkerzwart ofzoeits was het, ik was toen nog klein)
Gioia mag ook 24 oktober naar de fysio toe.:p
Ze krijgt het maar druk met ons haha.
Nee het was voor Rocky ook de eerste keeren dan dadelijk zo een trut!
Skippy01 schreef:Zoe_97 schreef:Nee het was voor Rocky ook de eerste keeren dan dadelijk zo een trut!
De volgende keer is het in ieder geval voor de dame in kwestie niet meer de eerste keer, dat zal hopelijk schelen! Gelukkig was de andere reu beschikbaar en krijg je nu hopelijk alsnog een prachtig nestje