Dankjulliewel voor de 'felicitaties'!
@ Noakim0203,
Het zou niet mijn keus zijn. 'Goed voer' is een breed begrip en zoals je hebt kunnen lezen de afgelopen pagina's kan dat nogal verschillen per persoon haha. Als jouw hond het er goed op doet dan is het in die zin een goede voeding voor jouw hond. Ik persoonlijk zou in eerste instantie een andere voeding proberen.
@ Ianthe,
Waar staat BOB voor? Succes denk ik in ieder geval?
Oh ik zie het, gefeliciteerd!
@ Kiwiwitje,
Spannend!! Hoop dat het allemaal goed verloopt. Heb helaas de afgelopen dagen minder leuke dingen langs zien komen

Wij kwamen net met de auto thuis toen ik vanuit een achtertuin allemaal siervuurwerk zag komen. Knalde er natuurlijk flink op los en wij waren nog niet echt thuis. Dus snel op telefoon gekeken (ik niet, m'n ma) hoe Mera er op reageerde. Ze zat rechtop in de bench en keek een soort van in het rond maar niet piepen of janken dus dat is echt wel heel positief! De boel was wel lekker waaks toen we binnen kwamen maar Mera lag vrij rustig in de bench.
Op naar de rest van het vuurwerk …

.
.
.
dat klinkt als een heel heftig jaar voor jou. Chronisch pijn is zo vreselijk. Zit je al bij pijnpoli?

Wilde al zeggen dat er wel veel tijd tussen zat, maar ik las iets verderop dat je maar één keer per week een uurtje traint, dan is het begrijpelijk.
.
.
.