We zijn idd nog langs de DA geweest
. Ze heeft Lilly's neusje nog eens helemaal geschoren (zodat het "zand" eraf is) en nog enkele klitten weggeschoren ook. De DA denkt ook dat het wrs chronisch is en ze altijd een zorgenkindje zal blijven, maar daar heb ik (jammer genoeg) nogal wat ervaring mee. We hebben nu een specifiekere antibiotica meegekregen, die we 4 weken gaan geven. Daarna wachten we af of het snot terugkomt of niet en wanneer. Op basis daarvan kijken we verder.
Het kan dus zijn dat ze haar hele leven antibiotica zal moeten krijgen
. Niet mijn eerste keuze maar een heel leven met die vreselijke snotneus lijkt me nog vervelender.
Ik zit nog met één "dilemma". Binnen anderhalve week ben ik 4 daagjes van huis en komt m'n vriendin weer zorgen voor de nijnen. Zou ik nog tot daarna wachten om met de antibiotica te starten of niet? Want als het om m'n dieren gaat vertrouw ik mezelf het meest
. Maar langs de andere kant wil ik zo snel mogelijk resultaat zien en (omdat ze wrs vrij vaak antibiotica zal moeten krijgen) zal die vriendin het wrs tóch ooit moeten geven.. Wat denken jullie?
(Niet dat ik haar niet vertrouw maar dan moet ik haar daar weer mee opzadelen + ik ben gwn erg bezorgd over m'n kindjes
. )