Kittenkletstopic!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

meisje_

Re: Kittenkletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-16 01:08

Ons kittenkijken morgen gaan niet door :(
Kreeg van betreffende dame een op zijn zachts gezegd vreemd gesproken bericht. En meerdere tekenen wat op broodfok wezen. Jammer maar helaas daar doe ik niet aan mee.

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-16 10:44

Groot gelijk meis

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-16 10:45

Dat was echt by far het raarste bericht ooit gehoord. :')

Jullie kitten komt nog. :j

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-16 11:15

Het word nu wel heel spannend met Ginger, ze zit op 58 dagen en het viel mij gister op dat ze bruinige afscheiding had. Ze ligt nu lekker te spinnen in haar mand op m'n slaapkamer, tonic erboven. Ik moet straks werken helaas maar denk niet dat het nu gaat gebeuren, ze is heel rustig

meisje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-16 11:49

Spannend lifaya!

Ja echt he Roos, had niks met katten te maken. :')

pluche_pluus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-16 12:30

Had bij een woonwinkel een konijnen vacht gekocht, decoratie onder mijn kaarsen plateau.
Vooraf even geïntroduceerd aan de katten, die reageerde wel (gingen ermee slepen naar hun "hol"). Maar op eem gegeven moment niet meer, dus onder mn plateau gelegd.

Kom ik vanmorgen beneden....

>;)

Alles op de grond := ze zijn aan de haal gegaan met zowel de kaarsjes/waxinelichtjes als het vachtje en andere deco haha. Boeven.

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-16 13:09

Lees ik nu ergens overheen? Welk bericht?

Spannend lifaya!

_Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-16 13:25

Ben wel heel benieuwd naar het bericht :') !

Vraagje!

Wat denken jullie van Cat Lovers Gold Blikvoer?

Mollie eet inmiddels de intestinal met lange tanden. ( Lees: ze eet goed, maar vind het gewoon echt niet meer lekker. En dat snap ik heel goed. ) De Carny wil gewoon even niet goed in de darmen geloof ik :(
Ben even naar wat anders aan het kijken, Wil haar toch voornamelijk op (goed!) nat voer hebben. Diepvries is nog even geen optie ivm vriezerproblemen..

Tips voor een goede, volledige blikvoeding zijn welkom!

meisje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-16 13:55

IMJ schreef:
Lees ik nu ergens overheen? Welk bericht?

Spannend lifaya!

Ik zou vandaag bij kittens gaan kijken, had zo al wat whatsap contact gehad met die vrouw was leuk veel info over haar katten en kittens.. tot ze gisteren een super wazig spraakbericht stuurde waarin ze of bezopen was of knetterstoned of iets :')

Ze vertelde hierin oa dat ze pasgeleden een ongeluk had gehad en stuurde hierbij allemasl freaky foto's van haar gezichten en gebroken handen... nou doeii dat boeit me niet... ik ging alleen voor de kittens niet voor haar.. *totaal gestoord*

Daarbij dat ik er achter kwam dat ze 7/8 katten heeft en om de haverklap nestjes. Dus risico op broodfokster.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-16 13:57

wtf := , klopt toch niet :=

Afbeelding

Afbeelding

Boris kwam vanmiddag zijn smerige regen a modderpoot/nagels showen :')

meisje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-16 14:04

Hij kijkt echt zo van; uh hallo begin dat eens schoon te maken :')

keona

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-16 14:23

Nou kom ook binnen waaien.thuis hebben we 2 honden en een kat.
Effe verder bij mij in de straat zit een boer waar ik wel eens kom,er zat daar een heel ziek jong katje,ja was aangelopen of daar gezet zei hij.
Vond het zo sneu en was zo ziek heb hem gevangen,en bij mijn paarden gezet.nu 1 week verder is hij ontwormd en ontvlooid en gister heb ik een kuur gehaald voor niesziekte want hij snotterd enorm.ze is nu ook aanhankelijk komt miauwend je tegen moed als je komt en ze eet enorm goed.we zijn er nog niet maar ze knapt heel goed op.en als ze opgeknapt is zal ik ze laten helpen want ben tegen vermeerdere van katten.ik wilde echt geen kat maar zo.n hoopje ellende dat iemand dumpt kan ik niet zo goed hebben

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-16 15:25

Wat een vaag persoon :')

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-16 22:26

Ja laat inderdaad maar meisje! Klinkt vaag.

lifaya, hoe gaat het bij jou?

Vandaag de kleine man gewogen. Hij is nu bijna 5,5 maand en 4.1kg.
Ik ben zo benieuwd hoe groot hij uiteindelijk worden gaat. Of dat hij gewoon eerder uit gegroeid is..

Celine_Famke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-16 23:11

Hè bah... Sienna had vandaag ineens óntzettende diarree. Ze zat helemaal onder. Gatverdamme. Haar helemaal weer even schoongemaakt voor ze weer bij haar kittens kon en toen meteen contact gehad met de dierenarts.

We hebben (met veel pijn en moeite :') ) haar een pilletje gegeven tegen de diarree en ook wat kip met rijst (al heeft ze daar maar een paar hapjes van gehad). ]

Ook meteen ontwormingspilletjes gegeven aan de katten. Hoewel... Aan Sienna en aan Berlioz (Heilige Birmaan kater), want Bayonne (andere Heilige Birmaan kater) is echt onhandelbaar wat betreft pilletjes.. Hij laat echt alles toe en is de liefste van allemaal, tot het iets medisch betreft. Dus we moeten nog even een oplossing zoeken.. Hij wilt het ook niet hebben in voer. Ikzelf ben best ervaren in het geven van pilletjes, maar hij flipt echt. Mijn moeder hield hem vast maar hij is zo ontzettend sterk.. Op een gegeven moment zat zijn nagel serieus zo diep in mijn vinger dat hij vast zat en we hem er amper uit kregen.. Auw.
Laatst bijgewerkt door Celine_Famke op 19-11-16 23:18, in het totaal 1 keer bewerkt

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-16 23:15

Oh jak! Nu maar hopen dat de kleintjes geen diarree krijgen!

Celine_Famke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-16 23:19

Die drinken alleen nog maar melk dus hebben eigenlijk ook alleen nog maar heel vloeibare ontlasting :) Wat Sienna nog opruimt nu. Of nou ja, stimuleert en meteen 'opeet'.

Weissjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-16 23:19

Vervelend zeg. Buddha wilt hier de pilletjes ook niet. Voor hem hebben we vloeibaar van panacur gekocht. Dan vouwen we een handdoek strak om hem heen zodat hij zn poten niet kan gebruiken en dan bewoog hij zn hoofd nog wel heel erg. Dus dan probeerde we op goed geluk het in zn mond te spuiten.

Celine_Famke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-16 23:23

Ja Bayonne krabt in het rond en spartelt heel heftig. Daarbij krijgen we zijn mond ook heel moeizaam open omdat hij zijn kaken op elkaar klemt. En als we die open krijgen gaat hij krijsen als een speenvarken en probeert hij hem steeds weer dicht te doen. En als er per ongeluk een poot los schiet heb je hem in je vinger hangen :')

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-16 23:25

Oeh bah, beter ergens anders kitten vandaan halen dan idd!

Noa durft eindelijk in d'r mandje! :):)

Afbeelding
Afbeelding

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-16 23:26

He wat irritant, katten en pillen.. heb er hier ook zo een waarbij het echt niet lukt.

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-16 23:43

Ik ben echt blij dat Mario heel makkelijk is met pilletjes. Ik rol het in een plakje worst en het is hap slik weg haha!

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 00:01

Wij hadden hiervoor een kat die gelukkig super makkelijk was met pilletjes. Hoe meer je het forceerde, hoe meer hij tegen ging stribbelen. Toen ik het probeerde door het pilletje op m'n hand te leggen at hij het zo van m'n hand af :')

Celine_Famke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 01:07

Zo dat is wel heel makkelijk haha! Deed die van ons dat maar :+
Tsja, Sienna en Berlioz vinden het ook niet leuk. Maar Berlioz is wel erg makkelijk, spartelt niet en laat het over zich heen komen. Sienna gaat spartelen, grommen en blazen maar laat haar bekje wel gewoon open maken dus dat lukt ook gewoon na wat pogingen. Maar Bayonne is hopeloos. Zo onwijs sterk en één brok spanning. Hij houdt zijn kaken ook stijf op elkaar en als je hem eindelijk open heb en je vingers ertussen heb blijft hij gewoon zijn mond dichtduwen en wegdraaien en spartelen waardoor het heel lastig is. Vooral omdat we hem niet te erg op willen fokken omdat hij het aan zijn hart heeft (mag ook niet meer onder narcose).

meisje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 03:08

Ik gebruik voor het ontwormen van Dushi een pipetje van de dierenarts. Is nog wel strijd maar pilletjes gaat ze gok ik niet accepteren.

Beterschap met Sienna!

Wij hebben nu contact gehad met het dierenasiel;kwam een super schattig zwart katertje voorbij. Gaan een afsprk maken voor te kijken <3