Hoe krijgen ze dat in geheel naar binnen deze zijn bijna net zo groot als m’n hand
Ik moet wel zeggen dat als ze op Grootte komen dat hij ze door kan slikken ik ze weggooi. Wil het niet riskeren en dingen kosten amper wat dus dan liever een nieuwe. Maar doe ik eigenlijk met alle harde snacks
XxDiandraxX
Geplaatst: 09-11-19 00:28
kiwiwitje schreef:
Ah elin! Is de bank niet zacht genoeg?
Ze wil graag de grootste zijn denk ik.. (hoewel ze de kleinste is van de aussies hier in huis.. )
Dat doe ik ook indd nynkster. Al is chick soms sneller dan ik Ahh elin ben je nog de kleinste ook
mvdende
Geplaatst: 09-11-19 10:14
Helaas voor mij vind Skip hoefjes echt paar keer geprobeerd maar hij raakt ze gewoon niet aan! Jammer voor mij, ze zijn nl lekker goedkoop en goed knaagwerk. Maar Helaas gaat hij liever voor de duurdere smaken zoals kophuid en bullepees.
Vanmiddag proefles detectie bij MondoDreams, eens kijken of dit wat is.
cursebreaker
Geplaatst: 09-11-19 10:19
O jongens wat gaan jullie hard haha! Ik reageer maar even niet overal op voor het weer een hele essay is
@Diandra, Haha, die foto is enig!
Wij gaan vandaag een rondje doen met een oudduitse herder pup van Arya’s leeftijd - die heeft ze een paar weken terug leren kennen toen ze uit logeren was. Kan ze hopelijk even leuk spelen
Gister een kort rondje heide gedaan met m’n schoonzus en erna even een warme chocomelk op het terras. Het was super lekker weer en zo kon Arya mooi oefenen. Overall, deed ze het heel braaf - maar het was ook bij lange na niet zo druk als dat het er vaak is daar op het buiten terras, maar goed; we moeten ergens beginnen he haha. Misschien ook maar beter zo want anders was ze misschien al snel overprikkeld geweest.
Fijn dat het zo goed gegaan is Cursebreaker! leuke foto's weer!
xDenies
Geplaatst: 09-11-19 12:53
Hoop dat het bij jullie net zo goed is gegaan als hier?
Puppen B in the pocket! Met een kroelmomentje. Ze deed het zo ontzettend goed. Vandaag werd er nog een nieuwe oefening behandeld en ze doet het gewoon met twee poten in d'r neus. Soms word het zelfs 'wat saai' en dan gaan we andere dingen doen zoals slalommen tussen de benen en dergelijke.
Ben benieuwd volgende week start 'Jonge Honden' en dan maar vier lessen vanwege de toekomstige winterstop. Daarna het echte werk!
Die puntjes zijn gewoon afvalstukjes Daarom zo goedkoop.
noakim0203
Geplaatst: 09-11-19 15:38
Heeft iemand hier ervaringen met concept of life hondenvoer? Ik ben voor Bodie op zoek naar kwalitatief goed hondenvoer, maar wat niet te duur is.... Nou leek dit voer mij goed voer, maar ik heb er niet veel verstand van, dus daarom wou ik even hier vragen
Dit is wat de ingrediënten zijn volgens de zooplus website: Samenstelling: 23 % gevogelte-eiwit (rijk aan kip, gedeeltelijk gedroogd en gehydrolyseerd), 20 % vers kippenvlees, rijst, maïs, gevogeltevet, gedroogde bietenpulp (ontsuikerd), maïseiwit, lijnzaad, lignocellulose, monocalciumfosfaat, natriumchloride, biergist (gedroogd), ei (gedroogd), 0,3 % zalmolie, 0,3 % zonnebloemolie, 0,1 % cichorei-inuline, 0,04 % glucosamine, 0,02 % chondroïtinesulfaat.
Energie per kg: ME (FEDIAF, 2013) 16,55 MJ / 3.952 kcal.
Olly vandaag weer BOB! Deze keer waren er nog 2 andere ingeschreven, dus voor de eerste keer concurrentie haha.
kiwiwitje
Geplaatst door de TopicStarter: 09-11-19 16:53
Gefeliciteerd!
We wachten hier nog steeds heeeeeeel (on)geduldig op de pups.. Al wacht ik natuurlijk vanaf een afstandje, ik ben niet bij de teef omdat ze niet van mij is..
Ianthe
Geplaatst: 09-11-19 17:11
Oh spannend!
Morgen weer, eens zien of de KM er dan ook verstand van heeft. Die teef die is ingeschreven is wel ok, maar die reu echt niet.. Is ook van een hele arrogante fokker, dus win er graag van
Dat laatste herken ik wel Heb een behoorlijk dansje gedaan toen een fokker die heeeel veeeeel commentaar had op mij en het fokken met chick, achter Djessey eindigde op show. Met een hondje uit op en top showlijnen. En dan zullen we t gezicht dat ze trokken en de afgunst en opmerkingen tegen de handler maar even vergeten maar ik vond t prachtig. En al wint ze er in haar hele leventje maar 1x van, vind ik dat nog steeds geweldig!
Haha ja heerlijk toch, juist als ze zo zijn. Je kan ook prima aardig tegen elkaar zijn, maar ga je zo triest doen geniet ik er wel van.
Heb ook weleens gehad met mijn vorige hond, stond ze als Amerikaans type tegen 3 Duitse types beide dagen. 1tje was mijn trainer van jacht.. Won mijn hond dus beide dagen, andere kregen zg. Nou de eerste dag gelijk boos praten buiten de ring, de dag erna begonnen ze zelfs in de ring al met klagen tegen elkaar. Echt te idioot. En daar train je dan bij? Nou die training was dus ook snel over. Toen kwamen ze daarna nog naar mij toe, dat op de show waar ze hiervoor waren ze echt wel hadden gewonnen, want die KM hield niet van mijn type. Oke, prima haha. En daarna op fb foto´s van hun honden plaatsen met erbij: Liever een zeer goede jachthond ipv een uitmuntende showhond.
Hoe sneu kan je zijn...
Later heeft mijn hond nog wel vaker van ze gewonnen, extra fijn;)
Zolang iemand aardig doet tegen mij doe ik aardig terug. Ook als we al tig keer discussies of meningsverschillen hebben gehad. Maar vaak blijft er bij hun triest gedrag hangen. Die mensen waar djes van gewonnen had die hebben laatst ook iemand helemaal de grond in staan trappen op show.. vind dat dan echt heel vies..