Voor planten als Anubias, javavaren en mossen, die niet wortelen is dit niet van belang, maar voor de planten die in de grond wortelen zullen er ook voedingsstoffen in de bodem aanwezig moeten zijn anders zullen ze het minder goed doen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Hier is ook te zien dat de bladvorm anders is. Krijgt paar uur per dag direct zonlicht, haalt zelf CO2 via de lucht en ik heb modder met wat aquariumgrind afgedekt zodat daar voeding weg kan komen. atilla schreef:Dat ziet eruit als een schimmelinfectie. Even een zoutbad geven, anders zal hij het niet redden. Als het niet werkt kan je nog medicijnen proberen.

Zag het voor mun neus gebeuren. En volgens mij zijn er sowieso minder garnalen, of ze zitten super goed verstopt, maar vuurgarnaaltjes is dus niet iets om mee door te gaan.

ellepel schreef:echt zo leuk gedaan! geweldig![]()
wend, wat heb je die kokosnoten leuk gedaan,hoe zit dat vast?

Heb je ze al zien snail-glyden? Dan laten ze los van het raam en para-gliden zo naar beneden
en die tandjes zijn ook treffend
Spruit schreef:Ik heb 2 appelslakken in een 60cm bakje gehad, heb daar nooit problemen van ondervonden qua vervuilingHeb je ze al zien snail-glyden? Dan laten ze los van het raam en para-gliden zo naar beneden
![]()
Planten heb ik al een aantal keer succesvol via Aquaplantsonline besteld, kwamen altijd goed binnen. Soms een beetje klein, maar wel gezond. Drijfplanten moet je wel goed uitspoelen ivm eendenkroos.
Melyoramel, wat een super schattig stripjeen die tandjes zijn ook treffend

Lieszje schreef:Hier laatst weer wat drijplantjes weggehaald
Is er weinig op voorraad nu?
Als het goed is heb ik nog zaadjes van waterplanten. Als ik niet opgelicht ben door Alie
Maar... Geen aquarium om dit in te doen (de aquaria draaien pas 4 en 2,5 maand... beetje zonde om die al opnieuw in te richten).
aquaria zijn kuddedjeren.

)