Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
En mijn voedster is ook echt helemaal in de wolken, die wil het liefst de hele tijd knuffelen... Ze waren ook al samen uit één bakje aan het eten.
. Zo blij mij weer te zien ,hoe chagy ze soms ook is zo schattig is ze ook wel Herfstwind schreef:Rebecca: Ach, wat lief. Ik vind het altijd zo'n leuk gezicht als ze binkies maken, daar word je spontaan vrolijk van.
Voor de mensen die hun voedster gesteriliseerd hebben: mag ik vragen hoeveel jullie hiervoor betaald hebben en hoe groot jullie konijn is? Dit mag uiteraard ook via PB gestuurd worden. Het was nogal druk bij mijn dierenarts dus ik bel op een ander moment even terug voor de prijsindicatie, maar ik vind het toch wel fijn om alvast een beetje een idee te hebben wat het "gemiddelde" is.
Ik schrik ook altijd weer ontzettend als ik moet afrekenen na een enting, wat is dat toch belachelijk duur...
.
.
.
.
Bedankt ook voor je uitleg wat betreft snotneus/allergie, erg interessant om te lezen en altijd handig om te weten. Ik zag op je profiel dat je diergeneeskunde studeert, wat gaaf!