Mollie en Victor waren aan het rennen.. Ik was aan het eten.. had mijn eten op een krukje naast de bank staan... Mollie neemt een aanloop en duikt zo in mn bord rode curry... Blazend, boos en geschrokken ligt ze nu in de krabpaal...
Oh jeetje Mila is ook echt gestoord, vandaag rende ze te hard door toen ze op de bank sprong en vloog toen echt op standje turbo over de bank heel hard tegen de verwarming aan.
Hier ook ziekenboeg. Neko is vanmiddag met spoed geopereerd. Ben nu even druk aan het genieten van zijn gespin maar in het topic in mijn onderschrift heb ik verslag gedaan. (In het Bb topic. NIET die andere )
Boris lijkt de dip overwonnen , hij eet brokjes en stalkt mij weer . Heeft al paar keer aangegeven uit de kraan boven te willen slobberen dus ach ik volg hem maar als zijn personeel . Net viel hij tijdens het klooien in de vensterbank waar een kerstboom van hout met ballen stond , hij tikken om het leven en opeens
Ik begin nu te merken dat Mollie steeds minder vaak wil eten. In het begin at ze om de 1.5uur een bakje, inmiddels heeft ze om 11u gehad, en nog niet gevraagd om eten. M'n meisje is groot aan het worden.
Heb het idee dat Noa ook niet veel eet op het moment. Paar happen en klaar. Ik weeg af wat ze krijgt maar ga nu ook even wegen wat overblijft dan heb ik er meer zicht op.