Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Warboel schreef:Hier ook echt een beetje een rotdag, heb bijna 14 uur geslapen vannacht maar nog steeds een enorm blegh gevoel.
Beetje Harry Potter lezen op bed, meer zit er niet in vandaag. Ik heb afgelopen woensdag de uitslag van het autisme onderzoek gehad en die is dus positief teruggekomen, oftewel ik ben inderdaad autistisch. Klinkt als een simpele diagnose maar ik vind het toch wel lastig, want een heleboel klachten zijn daarop terug te voeren en je neemt dat toch de rest van je leven mee... dus was er toch wel een beetje van geschrokken en moet het even op me in laten werken. Krijg nu ook allemaal nieuwe behandelingen enzo wat natuurlijk positief is maar ook wel weer heel spannend. Daarnaast hou ik ook nog m’n EMDR behandeling (ivm depressies/trauma) Weet ook niet wat het gaat betekenen qua werk enzo, of ik weer terug ga naar m’n oude uren of minder... vind het maar lastig allemaal. Lig ‘s avonds ook veel te piekeren.
Net wel even een tijdje met Ot gewandeld, was te moe om een groot rondje te doen maar uiteindelijk toch nog wel een lekker stukje gedaan. Even een vergelijkingsfoto gemaakt nog.
Links vandaag, recht 12 juni.
[ [url=m/pLzcf6.jpg]Afbeelding[/url] ]
Sorry dus dat ik weinig op andere reageer, probeer het snel weer in te halen
lshannah schreef:Citaat:Nicolai toevallig?
Loopt de pup los in zo'n situatie? De IG staat er ook bij als het goed is, zo even checken.
Onze IG is https://www.instagram.com/threedogsandcounting
Hmm doesn’t ring a bell. Leuk ik ga je volgen!
Ja, ze liep op dat moment los. Het loslopen oefenen we regelmatig. Soms rent ze ook enthousiast met een andere hond mee.
Nayomie schreef:Dan gooi ik er nog een filmpje doorheen.Had Dr aftermovie gemaakt van gisteren toen de fokker langs kwam met hun pup toen ik bij mijn ouders op bezoek was. Ze hadden zo veel plezier met zijn 3'en
*knip*
Nayomie schreef:Doos
Thanks! Ja precies! We zijn dan ook altijd welkom om langs te komen Wij gaan dan ook zeker nog eens bij de fokker langs, die wonen aan het strand.Verder houden we het op mailcontact met foto's etc want zelf zijn ze niet zo online haha. De kleinkinderen houden de instagram pagina van de fokker bij, dus gisteren vroeg de fokker: "ga je de video's ook online plaatsen? De kleinkinderen zouden dat hartstikke leuk vinden". Die hebben er ook veel mee, vonden het ook lastig toen de pups weg gingen.
![]()
Hoor van sommige mensen dat er nest app-groepen zijn, heb jij dat ook?
Skippy, prachtige foto
x_Jeanine_x schreef:Hier is een facebookpagina die een pup uit het nest hebben.
Mn schoonouders hebben een gemeenschappelijke Facebookpagina van alle eigenaren die een pup uit een van de nesten hebben
KimD schreef:x_Jeanine_x schreef:Hier is een facebookpagina die een pup uit het nest hebben.
Mn schoonouders hebben een gemeenschappelijke Facebookpagina van alle eigenaren die een pup uit een van de nesten hebben
Heeft de fokker van Dana ook, dat is een besloten pagina van de kennel waar iedereen vanalles op kan delen. Erg leuk! Want je ziet ook honden uit die kennel van de 'oude generatie', die dus nu al ruim 12 of ouder zijn.