Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xLaraaj schreef:ouh wou dat naya ook zo rustig bij mij kon liggen![]()
Ze mocht de eerste maanden niet in de zetel , nu wel dankzij mijn vriendMaar ze is dan altijd veel te wild, willen spelen, bijten etc of ze gaat echt recht op je gezicht liggen of ze stopt niet met je volledig af te lekken.. dus ik smijt er haar weer rap uit
TheJokerr schreef:Wat zijn alle pups ineens groot
Eve is intussen ook ietsje gegroeid, 11 kilo schoon aan de haak
[ [url=m/KQ9wjh.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hier mag ze gewoon op bed en bij mijn ouders ook op de bank, echter doet ze dit niet heel vaak alleen als ze écht moe is en wilt slapen. 's nachts gaat ze in haar ren omdat ik niet wilt dat ze 400x per nacht bed op en af springt ivm poten en rug.
Ik heb weer een voer dilemmaze doet het onwijs goed op haar brokken (op 4x daags kakken na), echter eet ze met lange tanden het op... dit moment geperste brokken van prins pro energy graanvrij.
Ik geef haar af en toe ook de vlees versie van hetzelfde, deze eet ze wel met smaak.
Nu ze de leeftijd heeft bereikt dat ze niet zoveel vlees meer hoeft per dag ben ik toch wel aan het kijken om over te gaan op kvv...
kiwiwitje schreef:Knappe eve!
Over het voer, one way to find out. Wat in theorie goed voer is of goed kan zijn hoeft niet zo uit te pakken en andersom.
TheJokerr schreef:kiwiwitje schreef:Knappe eve!
Over het voer, one way to find out. Wat in theorie goed voer is of goed kan zijn hoeft niet zo uit te pakken en andersom.
Dat is natuurlijk ook wel weer zo, gelukkig is de zak nog dicht van prins. Morgen maar even bij vriendin omwisselen voor vleesjes en de laatste brokjes moet ze maar opmaken
fannetje schreef:Idd, wat voor de 1 goed voer is, hoeft voor de ander niet zo te zijn. Bovendien verschillen de smaken ook per hond. Roetsj is een makkelijke eter, eet bijna alles wat eetbaar is
Even een vraagje aan jullie, hoe lang vinden jullie dat een teef nog aantrekkelijk mag blijven na haar loopsheid?