Hoe bevalt die snuffelbox, Arianne?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nayomie schreef:Toch 2 tandjes, CB! Wel knap, ik hoor ook altijd die verhalen dat mensen ze niet vinden. mijn moeder heeft met haar 3 volwassene honden nooit wat gevonden, fokker van Zhiva ook nooit.
Des te gaver dat jullie wel zo veel vinden. Alleen snap ik nu wel Kim waarom je er nu wat minder mee hebt
Herkenbaar trouwens CB, maar je mag gewoon lekker lief voor jezelf zijn hoor. Niks moet, het is zonde, als je alle verplichtingen hebt gehad, lekker met een dekentje op de bank liggen en even doen waar jij behoefte aan hebt![]()
JesdaJinn, jeetje wat een verschil zeg!
Kim, zag ze op insta voorbij komen, die heldhaftige koeiendrijvers van je.als ik dat zie, vergeet ik soms hoe groot koeien eigenlijk zijn.
Wel leuk om zo tegen te komen!
GPS tracker overweeg ik ook nog steeds. Niet omdat het nu per se nodig is, maar het kan zo verrekte handig zijn.
Detroit schreef:Ik ben tevreden en gebruik het eigenlijk ook allemaal wel. Soms zitten er echt handige dingen in (coolcollar en hondendrinkflesje voor onderweg, spul om ijsjes te maken). Snoepjes die erin zitten gebruik ik voor training. Speeltje valt bij Morax tot nu toe altijd in de smaak.
Ymor schreef:Trein en bus heb ik trouwens ook gedaan. Daar zitten toch weer andere mensen. En vooral nu mensen met mondkapjes natuurlijk. Ik heb van alles mee gepakt. Liften, pondje je kunt het zo gek niet bedenken of ik ben er geweest. Heb ook hele makkelijke honden nu. Ik denk altijd je weet niet wat er gebeurt. Straks is je auto stuk en moet je met de trein ergens heen. Dan is het fijn als ze het kennen.
KimD schreef:Leuk! Welkom! Van welke fokker komt je BC?
lshannah schreef:KimD schreef:Leuk! Welkom! Van welke fokker komt je BC?
Ik kom even niet op de naam, maar we hebben haar opgehaald bij een fokker in Drenthe. Leuke website trouwens! Heb je ook instagram? En misschien dé tip hoe ik haar kan trainen niet achter hardlopers aan te gaan? ‘Kom’ zit er al aardig in, ze reageert goed op clickertraining, maar van de week kwam er een hardloper ineens uit het niets en rende ze er toch eventjes erachteraan haha.
Citaat:Nicolai toevallig?
Loopt de pup los in zo'n situatie? De IG staat er ook bij als het goed is, zo even checken.
Onze IG is https://www.instagram.com/threedogsandcounting
x_Jeanine_x schreef:Ishannah, die van mij en m'n schoonouders deden dat bij andere wandelaars en fietsers. Maar wij deden de flexlijn eraan en los laten, hier of blijf of naast, net wat wij wilden, 2x roepen en als ze doorlopen houd de lijn op.
Klinkt ff hard, maar heb er een klein flex stukje lijn tussen de halsband en de riem zitten en daarna deden ze het niet meer
Zullen vast andere manieren zijn
lshannah schreef:x_Jeanine_x schreef:Ishannah, die van mij en m'n schoonouders deden dat bij andere wandelaars en fietsers. Maar wij deden de flexlijn eraan en los laten, hier of blijf of naast, net wat wij wilden, 2x roepen en als ze doorlopen houd de lijn op.
Klinkt ff hard, maar heb er een klein flex stukje lijn tussen de halsband en de riem zitten en daarna deden ze het niet meer
Zullen vast andere manieren zijn
Dank voor meedenken! Aan de lijn is haar aandacht meer bij mij, maar wellicht kan ik t wel aan de lijn eerst oefenen door iemand voorbij te laten rennen oid.
Kaus schreef:Ik heb ook weleens gekeken naar zo'n cadeaubox maar vind er vaak een hoop troep in zitten. Speeltjes krijgen ze hier niet echt, alles moet toch kapot. Wel balletjes om op te kauwen voor in huis. Heb sinds kort een kubus, daar is Dexter gek op. Maar verder is alles zo kapot als ik het ze geef.
De snackjes die erin zitten lijken me wel leuk maar goed die koop ik wel weer bij Kiwi
Ishannah, ik zou ook vooral even aan de lijn houden. Dexter had als pup (en lang daarna ook nog) het issue dat hij op iedereen af rende en in hun gezicht sprong. Zodra hij ze zag, rende hij weg. Je moest dus altijd heel goed opletten dat je de persoon eerder zag dan dat hij hem zag. Dat was geen doen. Dus dat betekende los op stukken waar het kon en vast als het niet overzichtelijk was of als er iemand aan kwam. Heeft ongeveer 1,5 jaar gekost voordat hij gewoon rustig los van de lijn langs mensen kon lopen. Dat kost gewoon tijd. Hoe meer succes ze hebben in het rennen achter iemand aan, hoe moeilijker het af te leren wordt.
Wij hadden trouwens twee weken terug een fotomeeting. Wilde even deze prachtige foto delenZitten zóveel mooie foto's bij maar allemaal delen wordt wat teveel
![]()
[ [url=m/j9RFy3.jpg]Afbeelding[/url] ]
Warboel schreef:Hier ook echt een beetje een rotdag, heb bijna 14 uur geslapen vannacht maar nog steeds een enorm blegh gevoel.
Beetje Harry Potter lezen op bed, meer zit er niet in vandaag. Ik heb afgelopen woensdag de uitslag van het autisme onderzoek gehad en die is dus positief teruggekomen, oftewel ik ben inderdaad autistisch. Klinkt als een simpele diagnose maar ik vind het toch wel lastig, want een heleboel klachten zijn daarop terug te voeren en je neemt dat toch de rest van je leven mee... dus was er toch wel een beetje van geschrokken en moet het even op me in laten werken. Krijg nu ook allemaal nieuwe behandelingen enzo wat natuurlijk positief is maar ook wel weer heel spannend. Daarnaast hou ik ook nog m’n EMDR behandeling (ivm depressies/trauma) Weet ook niet wat het gaat betekenen qua werk enzo, of ik weer terug ga naar m’n oude uren of minder... vind het maar lastig allemaal. Lig ‘s avonds ook veel te piekeren.
Net wel even een tijdje met Ot gewandeld, was te moe om een groot rondje te doen maar uiteindelijk toch nog wel een lekker stukje gedaan. Even een vergelijkingsfoto gemaakt nog.
Links vandaag, recht 12 juni.
[ [url=m/pLzcf6.jpg]Afbeelding[/url] ]
Sorry dus dat ik weinig op andere reageer, probeer het snel weer in te halen