Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Olly krijgt alleen KVV met wat dingen erbij.. 1 van mijn andere honden krijgt uitslag als ze teveel vlees eet, dus vandaar dat die 2 brokken krijgen ipv KVV. Staat er gewoon de hele dag, dus ze eten wanneer ze zin hebben.
Gelukkig krijg ik heel veel foto´s en videos van hem.

en leuk dat ie toch nog met die “kleine” mee kan

houd in een schrift bij of er nog verschil zit in de smaken of hij ze graag eet of het hem niet veel uitmaakt. Hebben nu eerst zak lam besteld. Echt blij dat er zoveel smaken zijn

brrr het stinkt zo en dat papperige
. Ook zonder talent is trainen en lol hebben leuk, ik vind het soms juist leuker om iets met ze te doen waar ze minder talent voor hebben. Heb ik niet zo'n drive en ben ik lekker chill met de honden bezig
. Zo heb ik een tijdje mini-frisbee gedaan met Zig, hem leren vangen en alles. 0 talent wel een hoop lol
. 
. Soms...
. Niks aan de hand verder en hij is er ook niet bang van, maar hij loopt wel voorzichtiger nu
.
) dat ik de helft van de les bezig ben zijn aandacht op mij te krijgen. Nu gaat dat met de tijd wel beter omdat hij door krijgt wat de bedoeling is. Met bikejoring en schapen heb ik dat probleem totaal niet.