Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Gigixponys schreef:@caro, hoe oud zijn ze nu? Weet je het geslacht al?
@art, leuk van die blauwe ogen! Die van mij hebben allemaal gewone kleur ogen haha.
Ben je van België dan? Wel goed dat je de ouders kon bekijken!
Gigixponys schreef:@caro, hoe oud zijn ze nu? Weet je het geslacht al?
@art, leuk van die blauwe ogen! Die van mij hebben allemaal gewone kleur ogen haha.
Ben je van België dan? Wel goed dat je de ouders kon bekijken!

Daarna vond ze het te lang duren, dus deed ze weer even moeilijk. Maar meeste dagen is ze heel lief ondertussen. Wat ik doe als ik blaadjes geef, is met mijn handrug naar haar toe de blaadjes in het hok leggen, dat ze ze niet meteen uit mijn hand kan trekken. Ik leg ze dan ook pas neer eens ze rustig genoeg is. Gek genoeg pakt ze alles wel voorzichtig aan uit mijn hand eens ze rustig is haha. Maar dat rustig worden is een moeilijke voor haar. Autumn is ook degene die het beste haar naam kent/luistert naar bepaalde commando's. Komt ook doordat ik het meest op haar moet mopperen.
Heb al heel wat kleurtjes gehad over de jaren, ben vooral fan van blauwtinten, japanner/magpie en sable.
Je kan wel zeggen dat je er in ieder geval alles aan gedaan hebt!! Sterkte en nog steeds zelf ook niet opgeknapt dus?
Wat klote, maar idd je hebt er alles aan gedaan en ze had geen beter huisje kunnen hebben! En beterschap voor jezelf! 

Knappe kinders!

maar dan is het in ieder geval een gedeelde mening en niet één van de twee. En de inrichting flink omgegooid zodat het voor beide konijnen nieuw was. Verder onbeschilderde houten dingen (zoals een tunneltje oid) waar mogelijk vervangen, of wat anders voor neergezet voor de eerste paar weken. Hout is lastig echt schoon te krijgen.