L_Rivaldo schreef:Handige tip over het vergiet!
Maralyn heerlijk gezicht he als je beestjes blij zijn.
Net bericht gehad en meubel is geleverd.
Spannend!!!
Foto foto!!!!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
maralyn schreef:L_Rivaldo schreef:Handige tip over het vergiet!
Maralyn heerlijk gezicht he als je beestjes blij zijn.
Net bericht gehad en meubel is geleverd.
Spannend!!!
Foto foto!!!!
LieveLoes schreef:Over winkels gesproken...
Hebben jullie ervaring met Spierings Vis in Oss op gebied van advies?
Ik ken nu een paar voorbeelden waarbij het advies bijzonder slecht was. Ik had gehoopt dat het bij mij een 'foutje door de zaterdaghulp' was, maar ik ken dus meerdere voorbeelden..
J0anieke schreef:LieveLoes schreef:Over winkels gesproken...
Hebben jullie ervaring met Spierings Vis in Oss op gebied van advies?
Ik ken nu een paar voorbeelden waarbij het advies bijzonder slecht was. Ik had gehoopt dat het bij mij een 'foutje door de zaterdaghulp' was, maar ik ken dus meerdere voorbeelden..
Ik zou geen enkel winkel advies geloven en goed onderzoek doen op internet. Dan zit je vrijwel 100% veilig..
L_Rivaldo schreef:Bedoel je de witte keramieken pijpjes? Ik had begrepen dat je die om de zoveel tijd moet om spoelen in het water wat je toch weg doet. Ze durfde mij alleen niet te vertellen of je die net zo als de actieve kool om de 6 weken moest vervangen.
J0anieke schreef:Pijpjes niet vervangen. Als ze echt heel vies zijn kun je wel de helft vervangen, maar de andere helft dan pas weer een paar maanden later.
Wat vangt het meeste vuil op? De sponzen of de buisjes? Want in principe horen de sponzen eerst het grove vuil eruit te filteren en komt er redelijk schoon water langs de buisjes... Zo blijven ze langer goed en hoef je ze eigenlijk bijna nooit te vervangen. En hoe zit het met de slangen (vooral de inlaat)? Maak je die wel eens schoon of vervang je deze? Er zijn speciale dingen voor om die te raggen zegmaar
MarliesR schreef:Volgens mij gebeurd dat echt nog zoveel...
Mijn ouders waren toevallig zonder dat ik er van wist ook bezig met dat ze graag een aquarium willen, ze hebben nu een van 150cm in bestelling staan maar de levering was vertraagd en omdat ze het toch leuk vonden vast wat te hebben staan hebben ze een tweedehands bakje incl. vissen via marktplaats opgehaald. Met bodem en inrichting eraf krap aan eens 30 liter over voor de vissen... En wat zat er in?
3 barbelen, 5 roodkopzalmen, een platy, 3 roodoogtetra's en, jawel, een maanvis... Ohja, en ook nog een algeneter.
Echt. Wie verzint dat.
ellepel schreef:marlies, die advertentie heb ik zien staan op marktplaats volgens mij?
ik had een klein bakje gezien en zat ook een jonge maanvis in en nog wat spul.
die heb ik gevraagd van goh wat zit er in.
maar kreeg bericht dat het aquarium al weg was.
staat ook nog steeds een grotere op marktplaats , maar die is echt helemaal vol met groen water
Ann schreef:Leuk, Mindful!Ik ben benieuwd naar je scape.
Beterschap voor je arme betta man, Ymediem. Ik weet niet hoe groot je aquarium is, maar het gebeurt best vaak dat mannen en vrouwen niet goed samen gaan buiten paartijd om. Hopelijk knapt je betta snel weer op.
Melyoramel schreef:Ik zou denk ik de Anubias links achter neerzetten!
En!
[ [url=m/zLsTA7.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jaaaaah! Eens kijken of ik um vandaag al kan ophalen