Gelukkig ben ik al op de goede weg dan

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Isabel_k schreef:Ik weet nog dat ik als kind een oppasadres had. Ik dacht dat ik op kinderen ging passen, maar het bleek om sphinxen en whippets te gaan.Ik heb daar nog een jaar rondgelopen en helemaal verliefd geworden op beide rassen haha.
Napie schreef:Ik had inderdaad ook geen reismandje mee Omdat we hadden afgesproken alleen te gaan kijken en ze later in de week eventueel op te halen maar de verkoper wou ze direct weg hebben. Ze zijn samen op schoot beland en hebben de hele reis (40 min) geslapen op mijn schoot.
De meisjes zijn 2,5 week hier. Inmiddels kunnen we ze goed aanhalen en oppakken. Ze komen ook wel eens tegen ons aanliggen. Ze zijn superschattig samen. Spelen veel. Slapen we steeds meer apart van elkaar.
Maar dat groeien. Is daar niet wat aan te doen. Bij ophalen waren ze te licht met 650 gram bij 8 weken en nu zijn ze bijna een kilo. Het gaat zo snel
Caitlin_K schreef:Hoi! Mag ik mij melden hier? Sinds een klein weekje hebben wij deze prachtige Pers, Princess. Ze is nu 14weekjes oud. [ [url=m/Vnknmj.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/HLNLQe.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Ke5qzr.jpg]Afbeelding[/url] ]
Thuis hebben we nog een hondje, was wel even wennen maar het gaat zo goed met die twee. [ [url=m/jNtMFb.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat een leuke katten komen er trouwens voorbij!
Captain schreef:Caitlin_K schreef:Hoi! Mag ik mij melden hier? Sinds een klein weekje hebben wij deze prachtige Pers, Princess. Ze is nu 14weekjes oud. [ [url=m/Vnknmj.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/HLNLQe.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Ke5qzr.jpg]Afbeelding[/url] ]
Thuis hebben we nog een hondje, was wel even wennen maar het gaat zo goed met die twee. [ [url=m/jNtMFb.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat een leuke katten komen er trouwens voorbij!
Ai, nu al ontstoken ogen? Mag ik vragen waarom je voor dit ras gekozen hebt?
Wij zijn al bij de dierenarts geweest en hebben ook spul meegekregen. Dierenarts noemde de oogjes btw niet ontstoken, maar door de over-productie van traanvocht zijn ze vies. De bruine/roestige kleur komt veel voor bij persen. Daarbij zei mijn dierenarts ook dat het vanwege haar witte vacht extra opvalt.Citaat:Vooral bij kortsnuitige katten, zoals de pers, zien we nog wel een dat er in de binnenste ooghoeken wat donkerbruine of zwarte korstjes zitten. Ze lijken hier geen last van te hebben. Het komt vaak doordat de tranen bij deze katten niet goed afgevoerd worden via de traanbuisjes. Door de kleurstof (porfyrines) in de traanfilm kun je dan deze ‘korstjes’ krijgen. Het is in principe onschuldig, maar het is wel belangrijk de ogen goed schoon te houden met afgekookt water of speciale oogdruppels.
Isabel_k schreef:Ik vind je pers wel een heel lief hoofdje hebben. Stalgenootje van mij had ze ook en dat waren oprecht de liefste katten die ik kende.
Ik heb net een krabpaal besteld. Het was de minst lelijke die ik kon vinden, maar nog steeds een beetje een doorn in t oog.![]()
Ik wilde liever een echte houten maar die kon ik echt niet vinden onder de 250 euro
Isabel_k schreef:Ik vind je pers wel een heel lief hoofdje hebben. Stalgenootje van mij had ze ook en dat waren oprecht de liefste katten die ik kende.
Ik heb net een krabpaal besteld. Het was de minst lelijke die ik kon vinden, maar nog steeds een beetje een doorn in t oog.![]()
Ik wilde liever een echte houten maar die kon ik echt niet vinden onder de 250 euro