Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
kiwiwitje schreef:Lekker Lara! Gaat Naya mee?![]()
Hier vind Djessey al dat bevroren spul machtig interessant![]()
Hier ook arabella. Chicka en Djessey hebben op deze temperaturen een jasje aan voor de korte wandelingen en als de auto koud is. Die hebben daar ook last van. Onder de 5 graden gaat ie aan. Anders word Chicka echt lastig door de ''pijn'' aan haar spieren.
en dan nog hoeft er gelukkig niks mis te zijn met conditie of luchtwegen.
ben wel nog aan het twijfelen of ik schoentjes voor haar zou kopen of niet ..
angsthaasje nummer 2. 

kiwiwitje schreef:Stress hijgen geloof ik zeker. Alleen geen negatieve stress. Hij doet t gewoon als ie de auto uit komt op plekken waar we wandelen. Op een van die plekken fietsen we ook. En juist zodra we gaan fietsen zwakt dat hijgen gewoon af.![]()
Hij is gewoon zo, hij hijgt altijd gelijk als ie enthousiast word. Zodra je hem weer rustig hebt is het ook gewoon over.
En met zn conditie is niets mis.
Maar wat je bij dit type hond wel hebt, zeker bij de “bully types” en minder bij de sporttypes, is dat spiermassa sneller voor veel warmte zorgt. En dat merk je bij hem ook. Hij heeft het sneller warm. En hijgt dan dus eerder. Doet niets af aan zijn conditie maar is heel normaal.
Geloof dat KimD daar ook een ervaring mee had in de zomer. Met een staffie oid
ZoZenn schreef:kiwiwitje schreef:Stress hijgen geloof ik zeker. Alleen geen negatieve stress. Hij doet t gewoon als ie de auto uit komt op plekken waar we wandelen. Op een van die plekken fietsen we ook. En juist zodra we gaan fietsen zwakt dat hijgen gewoon af.![]()
Hij is gewoon zo, hij hijgt altijd gelijk als ie enthousiast word. Zodra je hem weer rustig hebt is het ook gewoon over.
En met zn conditie is niets mis.
Maar wat je bij dit type hond wel hebt, zeker bij de “bully types” en minder bij de sporttypes, is dat spiermassa sneller voor veel warmte zorgt. En dat merk je bij hem ook. Hij heeft het sneller warm. En hijgt dan dus eerder. Doet niets af aan zijn conditie maar is heel normaal.
Geloof dat KimD daar ook een ervaring mee had in de zomer. Met een staffie oid
Stress is stress, waar ligt dat onderscheid tussen negatief en positief bij jou?

kiwiwitje schreef:xLaraaj schreef:Ja Naya mag mee op skivakantie. Ze gaat het heerlijk vindenben wel nog aan het twijfelen of ik schoentjes voor haar zou kopen of niet ..
Je kan ze altijd kopen. Liever dat je ze hebt en niet gebruikt dan dat je ze niet hebt en nodig hebt!
ZoZenn schreef:kiwiwitje schreef:
Stress is stress, waar ligt dat onderscheid tussen negatief en positief bij jou?
Voor iets wat ie leuk vind of iets wat ie niet leuk vind
Stress is niet alleen maar negatief. Gelukkig niet zeg.
Dus stress is stress gaat niet helemaal op.