Ach hij was iig niet zo erg als toen t teefje van mijn reu drachtig was. Daar vond ik t oprecht knap dat de DA er iets van kon maken en nog gelijk had ook.
Indien je op het ‘aanvraagformulier registratiebewijs’ een buitenlands adres van de nieuwe eigenaar vermeldt, ontvangt de nieuwe eigenaar automatisch een export pedigree. Dit geldt ook als je de hond op later leeftijd verkoopt en het registratiebewijs opstuurt voor herregistratie met een buitenlands adres.
Nee die is er ook niet. Dat is t eerste registratiebewijs. Jij moet gewoon je registratiebewijs naar je nieuwe adres zetten en opsturen. (en een kopie of foto maken! )
Mooi vooruitzicht, gefelciteerd met de geslaagde dekking!
Gefeliciteerd! 11 pups, wauw
Haha, draak Ben benieuwd of het zo blijft
Lisette1987
Geplaatst: 20-10-20 14:31
Mag ik meekletsen? Ik verwacht ieder moment ons eerste nestje van onze Drentsche Patrijshond Lizzy We zitten nu op 60 dagen dracht. Voor de dekking Vorige week
Gisteren
Gisteren liep ze nog in een drafje voorop in het bos vlakbij huis, we lopen een kwartiertje en dan is het genoeg. Onderweg probeerde ze meerdere keren een hol te graven..
vannacht rustig, maar vanaf 3 uur onrust, buik /darmen die veel geluiden maakt en ze moest 3x in 1,5 uur naar buiten. Ook af en toe wat gekreun/gemiemel. Vanaf vanmorgen 10 uur is ze weer rustig aan het slapen, en ik zit de hele dag te Netflixen Ik ben nu 2 wk vrij en hoef in november maar max 2 avondjes in de week te werken als mn vriend vrij is, dus kan heerlijk genieten straks
De meeste teefjes van haar fokker gaan met 61 dagen na eerste dekking, dat zou morgen zijn!
Lisette1987
Geplaatst: 20-10-20 14:42
De aanstaande papa: Bertus-Barrie Wiesje van de Zotérbek,VDH-F, VDH-E, CJL. NK, DK, LK, BWB, BWL Wij zeggen gewoon Brox