Nicky91 schreef:Wij gaan 12 september pas weer op wedstrijd naar KC zaanstreek. Iets met ik ga te hard met m'n U-tjes en wil graag samen met een vriendin blijven lopen...
Als dat gebeurt bij mij, dan ga ik wel een rondje met bal lopen
Roetsj moet toch ook gewoon ervaring op doen en die krijgen we alleen door te gaan.Je moet pas over met 8 U-tjes toch? Dus dan heb je er nog 4 te gaan. En straks kun je met Mezzy ook weer de 1e graad in, dus dat scheelt.
Hoeveel heeft je vriendin er dan nu?
Beautylove, leuk! Zien we je daar.
JJ, jammer dat je dat gemist hebt. Zijn wij al vrienden op FB, anders kan ik je de volgende keer taggen.
Morgen mag Roetsj eerst naar de trimmer, even een halve hond verwijderen, pff zit zo'n vacht op momenteel.

Dus dan gaat het wel hard...
De paleninsteek in het VP bleek voor S, M & I een uitdaging, als je na de tunnel niet erbij was om te pushen had je een weigering aan je broek. We werden er door de trainer al op gewaarschuwd. Maar juist daar was ik zó zeker van mijn zaak dat Puk dat zou kunnen dat ik het even wilde showen
, als het nou mis was gegaan hadden we er smakelijk om kunnen lachen. Maar als een vrouw haar gelijk kan krijgen, kan ze haar gelijk krijgen.
Eigen schuld, dikke bult. Patrick kon weer smakelijk om ons lachen als combinatie en gaf de hoop al snel op maar ze liep weer in een lekker tempo en bleef netjes luisteren. Ik vergat wel nog even de tunnel en kwam daarachter toen ik een wissel maakte die ik niet had verkend.
zij woont bij mijn moeder en mijn vriend & ik zijn onlangs verhuisd waardoor ik niet meer met haar kan trainen..
veel succes zaterdag!
Zag op FB de discussies ook al ontstaan, direct ook de reden waarom ik niet meer inschrijf als de keurmeesters niet bekend zijn, er zijn er gewoon een aantal waar ik niet bij wil lopen vanwege de veiligheid van de honden of vanwege de achterlijke parcoursen.
) en gister was ie al helemaal niet in vorm dus gingen we traaaaag.
JP was jammer, was verder netjes gelopen.