Ik had net nog een veel slimmer idee.. wat veel minder werk kost. De zij panelen aan de korte kant naar de andere kant van de muur trekken, dus parallel aan de lange panelen zetten, zo hebben ze ook de volledige breedte en hoef ik niet met een net aan de gang. Het middelste stuk wat dan aan de bovenkant open komt daar is ook vast iets makkelijks op te verzinnen.
_Tarzan
Geplaatst: 09-08-18 18:53
Oke ik moest even heel hard lachen Ik keek naar buiten en zag Kaasje dus met z'n kop uit z'n hok naar buiten kijken met die geweldige blik van hem, terwijl het regende, echt waar dat konijn is echt grappig
Niet de meest duidelijke foto maar dit was m'n aanblik
Ja hier ook blij dat het is afgekoeld! Konijnen zijn meteen een stuk actiever!
Flipje afgeleverd bij de DA, waren inderdaad z'n kiesjes dus die worden weer geslepen, DA verbaasde zich erover dat hij al 2 jaar haak-vrij was Hij vroeg ook nog hoe het met Pepper ging!
Vanmorgen alleen een Ollie die zich echt niet lekker voelde, dus even pijnstilling en darmopwekker gegeven, mocht het niet helpen dan gaat hij mee Flip ophalen straks ... altijd wel iets met die beesten!
MoppieFilou
Geplaatst: 10-08-18 15:55
Kaasje! Dat beest is grappig en schattig tegelijk
Fijn dat Flip straks van z'n haakjes af is! En hopelijk is Ollie straks alweer beter .
Netjes hoor! Voeren jullie je konijnen hooi op de grond of uit een ruifje ofzo? Hier eten ze gewoon geen hooi als ik het ergens in stop.. Ze eten alleen hooi als ik het op de grond leg
Hier heb ik ze idd ook wel eens uit de wc gevoerd Heb ze toen ik nog uit de ruif voerde op een gegeven moment minder brokjes gegeven onder het mom van "ze gaan vanzelf een keer hooi eten als ze honger krijgen".. dus niet.
Ik bied op 3 verschillende plekken hooi aan. Zowel in een ruif/balletje als op de grond. Nora eet het liefst uit de ruif en Binky is te lui om zich te verplaatsen dus die eet waar het op dat moment het dichtste bij is
Groepje weer herenigd en Flipje voelt zich wel goed zo te zien, alleen Ollie en Puk ogen allebei niet echt fris maar eten wel kleine beetjes hooi? (Beide medicatie gegeven)
Hier ook hooi in ruiven (hanging baskets) en speciaal voor Pepper hooi op de grond want die eet niet uit een ruif maar des te meer van de grond