Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kiwiwitje schreef:Welke klinieken raden jullie aan voor progesteron en KI? Ik hoor over Eersel tot nu toe nog geen problemen over het KI/progesteron gedeelte. Maar ik heb ook nog even om het uit te zoeken
Zorry schreef:Wij laten altijd in Sleeuwijk prikken, ben daar echt heel tevreden over. Tot nu toe 6 nesten gehad waar van 5 laten prikken en allemaal gelijk drachtig en makkelijk dekkingen geweest.
Zoe_97 schreef:Ik snap je eigenlijk wel. Ik begrijp dat je de pup voor de fok wil gebruiken?
Voor een huishoud zou ik zeggen who Cares over een wit vlekje. Maar ik denk daar nu ook anders in. Ik heb Kenai ook uitgekozen omdat zijn aftekeningen perfect volgens de rasstandaard zijn (brede witte bles, volle kraag, witte voorpoten, geen wit achter de schouder en een witte staartpunt. Voor mijn toekomstige teef ga ik ook kijken naar deze kenmerken. Voor een fokhond ga ik dan ook niet inkrimpen betreffende mijn eisen. Mijn sporthondje daarentegen heeft een Krul in haar staart en maar een half witte kraag die door zwart onderbroken is, dat kan me dan weer niets schelen. Zij is er voor de sport en haar karakter is hier 200% geschikt voor.
Loolotte schreef:Jeetje Diva, bijzondere reactie van de fokker. Je hebt toch duidelijk van tevoren aangegeven dat je geen (deels) witte neus wilt
petitparis schreef:Zo te horen was je van in begin heel erg duidelijk en sta jij volledig in je recht deze pup te weigeeren. Als de verschillen in karakter en omgang zo weinig verschillen, betekent dit dat de fokker zelf liever geen wit in de neus heeft om mee verder te fokken. Heel jammer dat hij zichzelf zo promoot op de kap van een ander...
DIVA2 schreef:zou bij mij ook alleen maar kunnen gebeuren als het om een zelfgefokte pup gaat.@Van, ook hier trekt het vaak weg. Maar ik wil mezelf niet af hoeven vragen of het weg trekt of niet.
Ik word niet verliefd op een pup met wit. Simpelweg omdat ik het, even grof gezegd, echt spuuglelijk vind.
Sorry.