Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:Oeh, idd feest!
Takken van een knotwilg? Bij ons vorige huis stond langs een landweg een rij van zo'n 50 knotwilgen en die mocht ik af en toe gebruiken voor mijn vogels, maar sinds we zijn verhuisd moet ik op zoek naar nieuwe knotwilgen om te snoeien
blokje schreef:Ik moet ook nog een knotwilg zoeken. Wij hebben wel een sierwilgje in de tuin maar geen idee of die mag.
We hebben wel een pruimen en peren boom mogen die takken vers ook?
Cayenne schreef:Hedwig is idd heel fijn! Niet makkelijk te bereiken maar als je wel terecht kunt heb je er echt de beste aan!
Hedwig is voor ons ook dichterbij dan onze huidige vogelkliniek, maar daar kunnen we makkelijker terecht met spoedgevallen.
Wat leuk eclair! Wat voor werk?
Cayenne schreef:We zijn trouwens net terug en Phoenix had 2 dikke bloedpennen aan de linkerkant en eentje aan de rechterkant. Ze zijn met een roesje verwijderd maar zelfs toen kregen ze ze er bijna niet uit. Phoenix trok onder narcose nog met haar vleugel omdat ze het bleef voelenDaarna wilde ze slecht wakker worden maar inmiddels zit ze weer in de voliere.
Cayenne schreef:We zijn trouwens net terug en Phoenix had 2 dikke bloedpennen aan de linkerkant en eentje aan de rechterkant. Ze zijn met een roesje verwijderd maar zelfs toen kregen ze ze er bijna niet uit. Phoenix trok onder narcose nog met haar vleugel omdat ze het bleef voelenDaarna wilde ze slecht wakker worden maar inmiddels zit ze weer in de voliere.