karuna schreef:Zie je de vis dadelijk boos opstaan met haar vin zwaaien en roepen. IK BEN EEN VROUW
En sta al een tijdje droog

Heel slecht en zeer offtopic...
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
(of een andere liefhebber in het topic )
De snaveltjes gaan open en tanken maar
M_D_H schreef:Heb het even aan mijn vriend gevraagd (werkte voorheen op het aquarium in Ouwehands en tegenwoordig als hoofd op de aquarium afdeling van een dierenspeciaalzaak) hij denkt dat het een doornstaartmeerval is.
Ik heb gegoogled en vind de verhoudingen van jou vissemans en die meerval en de ogen wel erg overheen komen

Echt een dametje. 

Oh heerlijk, die laatste foto er ook bij 
Zoveel liefde

). Beide ouders (Britt & Breitling) zijn witmasker bont en zijn niet zichtbaar gepareld. Breitling draagt een gen voor gepareld waardoor hij dit wel aan zijn kids kan doorgeven. Dit betekent dat alleen zijn dochters parels dragen. Popjes tonen altijd parels en kunnen het gen niet onzichtbaar bij zich dragen. Wanneer Britt dus gepareld was geweest en Breitling het gen dus bij zich draagt, dan zouden zowel de mannen als popjes uit dit koppel gepareld kunnen zijn. Maar omdat alleen Breitling het gen draagt, is dit automatisch een pop (geslachtsgebonden mutatie).
, het heeft met de kleuren te maken, als er een bepaalde kleurenslag is met een mutatie eroverheen (randjes langs de vleugels bijv). Sommige kleuren kunnen alleen vrouwtjes óf mannetjes zijn

Puchje schreef:Sandorra, om je een heel lang verhaal te besparen, ik ken Cayenne ondertussen een beetje, het heeft met de kleuren te maken, als er een bepaalde kleurenslag is met een mutatie eroverheen (randjes langs de vleugels bijv). Sommige kleuren kunnen alleen vrouwtjes óf mannetjes zijn
![]()
Ik vind die foto's hierboven echt om te smelten!!!
Edit: Te laat

Maar dat komt ook goed! Ze begint steeds meer te ontdooien.