Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MadelonSunny schreef:Ik zou ook van voer veranderen. Als je verschillende voersoorten hebt geprobeerd en het maakt niks uit kan je altijd nog naar de dierenarts gaan.
Persoonlijk zou ik op vlees overgaan. Maar ik voer het dan ook al jaren aan verschillende honden zonder problemen.
Afgelopen zondag heb ik op het NK een Canicross outfit geshopt
Net voor het eerst gelopen en wat ging dat lekker!
Dyson loopt goed voor me uit en trek ook af en toe al.
Het valt me alleen tegen hoe goed zijn conditie is maar dat is helemaal niet erg, ik moet mijn conditie ook weer opbouwen
bryce27 schreef:XxDiandraxX in stand is het gewenst de staart te laten hangen
Vorig weekend een fotoshoot gehad met onze aus, shoot was gewonnen voor onze teef, maar een fototje samen is ook wel leuk![]()
[ [url=m/ceKZqU.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/6kXTwG.jpg]Afbeelding[/url] ]
EJuniorJoost schreef:bryce27 schreef:XxDiandraxX in stand is het gewenst de staart te laten hangen
Vorig weekend een fotoshoot gehad met onze aus, shoot was gewonnen voor onze teef, maar een fototje samen is ook wel leuk![]()
[ [url=m/ceKZqU.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/6kXTwG.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat een knappe hondjes again. Ik zie dat jij een keertje een nestje hebt gehad, wil je ooit nog een keertje een nestje? En hoeveel betaal je +/- voor een pup?
Als het goed is hebben mijn vriend en ik over 20 maanden ons appartement dus nu al aan het rond kijken. Andere vragen waren al goed beantwoord.
Fotsy schreef:Jep dat was dus ook ons gedacht beter meer betalen voor een goede hond dan minder en een hoop miserie achteraf.
Trouwens dit maakt ook dat zelfs in onze hondenschool er wordt gezegd dat de kwaliteit van de aussie zoveel beter is dan bij bijvoorbeeld de bc, daar heb je een hoop rommel tussenzitten en jammer genoeg was onze eerste hond zo eentje en heeft ons hopen geld gekost aan medicatie.
Deze keer gingen we steevast voor een geteste hond en erkende fokker
MadelonSunny schreef:@assie Met € 500 per pup kost het fokken je als fokker alleen maar geld. Kopers zien vaak de kosten die een fokker heeft niet. Je moet, afhankelijk van het ras en dus de gezondheidstesten en shows, al gauw € 2.500/€ 4.000 aan kosten rekenen. En als daar ook nog problemen bij komen zoals een keizersnede komt daar nog eens een hoop bovenop. En dan zit daar nog niet de tijd en energie die je in de pups steekt bij in.
Tuurlijk voor een pup waarvan de ouders niet getest zijn etc. zal € 500 best te doen zijn mits het niet maar 1 of 2 pups zijn en je geen extra dierenartskosten hebben. Maar bij de Aussie komen nu eenmaal een hoop kosten kijken voor al die testen etc.
Ik heb met mijn ouders een nestje Teckels gefokt. We hadden maar 3 pups en hebben de kosten net kunnen dekken