Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
....
nog 6 weken wachten nu!
ze is vandaag 4 weken geleden gedekt

Gewoon even afwachten, je kan nu inderdaad niks anders doen.
Dat mannenspel kan er afentoe ruw aan toe gaan, maar zo te horen houdt ze zich prima staande tussen de mannen haha.
Morgen worden ze voor de 2e keer geënt en gechipt, en dan zijn ze zo goed als klaar om weg te gaan. Als ik vrijdag voor mijn vakantie een heel korte dienst heb, of uit mijn nachtdienst kom, misschien haal ik ze dan wel op vrijdag op. We will see.. het einde komt in zicht

Ze zijn toch wel heel leuk ook die devons. 
Devons zijn inderdaad ook heel erg leuk! Ik moet altijd vreselijk om ze lachen, ze zijn zo grappig! Het is nooit saai hier in huis
hebbuh!
nou ja, heel ernstig zal het wel niet zijn als hij zo kan rondrennen. Kan een kat zich aanstellen? Hij vindt het zo gezellig als je steeds tegen hem praat en vraagt hoe het met zijn pootje gaat
en dat dus x4 want mijn hele gezin doet dat. Hij begint al te knorren als er iemand aankomt.
Behalve onze HTK, die heeft hele mooie lange snorharen. 

Wat een heerlijke mannetjes, ik kan steeds hetzelfde blijven zeggen maar ze zijn zo geweldig. Ik kon wel duidelijk merken, en ook aan broertjes en zusjes, dat ik na 4x bezoek nu toch wat bekender ben, ze waren allemaal wat vrijer en kwamen ook allemaal uit hun zelf op schoot. Ohhhhh verliefd verliefd verliefd, nog 2 weken en 2 dagen