Sphynx liefhebbers, wie o wie?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Tilmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 14:59

Mmmm, hij houdt zijn pootje heel zielig omhoog.. Ik zal straks een foto proberen te maken.
Hij loopt er wel redelijk op, maar hij doet echt zijn nageltjes niet uit. Zie nog niet veel effect van de pijnstiller. Hij vindt alle aandacht wel geweldig!

Nog 3 weken! Heb je ook een aftel kalender? Had ik voor mijn zoon gemaakt.

Splash_

Re: Sphynx liefhebbers, wie o wie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-14 15:14

Ah gos, arme Tijger. Hopelijk knapt ie snel wat op. Stel dat het wel gebroken is kunnen ze daar denk ik ook niet veel aan doen?

Haha, nee geen aftelkalender. Een van mijn muren op het toilet is een krijtmuur, daar ben ik wel vanaf 8 weken elke vrijdag (dan begint mijn vakantie aan het aftellen) daar staat nu dus 8-7-6-5-4-3 :D

YazhiSien

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 18:35

Drie weken zijn zo voorbij Splash...

Ik heb vandaag tietjes foto's gekregen...:)....

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-14 06:06

Oh leuk Loes :D nog 6 weken wachten nu!

YazhiSien

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 10:59

5 :) ze is vandaag 4 weken geleden gedekt :)

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-14 11:07

Oh dat scheelt weer 1 week :')

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-14 21:45

Tilmar! Hoe gaat het met Tijger?

Tilmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 22:05

Tja, ik vind het lastig.. Het ene moment sjeest hij door het huis en even later houdt hij zijn pootje weer zielig omhoog. Met lopen en springen zie je er niks van, maar je mag er echt niet aankomen.
Ik heb nog voor 3 dagen die pijnstiller/ontsteking remmer, als het woensdag nog niet beter gaat dan gaan we maar weer terug. Hoewel ze aan een gebroken teen ook niet veel kunnen doen.

Afbeelding

Het lijkt hier dik, maar dat is zijn achter poot, je ziet er niks aan, behalve dat hij hem omhoog houdt,

Gaia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 08:22

Lieve konijntjes gezien. Heerlijk als ze zo door huis lopen!
LoesLucky kan nu echt gaan aftellen! Spannend!
Tlmar, vervelend dat Tijger er nog steeds last van heeft. Maarja, als het gekneusd is, zal het wel tijd nodig hebben. Dat hij nog wel rent en speelt is een goed teken. Beterschap voor hem in ieder geval.

Hier gaat het prima met de katjes. Sjors blijft een beetje het opdringerige kleine zusje van de knullen, maar ze accepteren alles van haar :+
Zo grappig om te zien. Als ze aan het dollen zijn, gaat het soms wel wat hard, dat vindt ze dan niet leuk, maar dat gaat ook af en toe echt hard tegen hard bij die knullen. Dan bijten ze elkaar flink hard in de keel. Tja, dat zal wel mannenspel zijn.

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-14 10:32

Tilmar, aan een kant is het positief dat ie rent en speelt en springt, je zou denken dat het dan flink gekneusd is. Pijn heeft ie er wel aan, arme man :(:) Gewoon even afwachten, je kan nu inderdaad niks anders doen.
Gaia, wat leuk dat de mannen happy zijn met hun zusje :D Dat mannenspel kan er afentoe ruw aan toe gaan, maar zo te horen houdt ze zich prima staande tussen de mannen haha.

Hier onweert het echt als een gek, wel lekker voor het weiland want dat mag wel weer een beetje groeien. Nog 19 dagen en dan komen mijn mannen, het kan voor mij nu niet snel genoeg gaan. Ik spreek de fokker nu ook niet meer elke dag, dus ook even wennen dat ik niet elke dag meer foto's krijg :') Morgen worden ze voor de 2e keer geënt en gechipt, en dan zijn ze zo goed als klaar om weg te gaan. Als ik vrijdag voor mijn vakantie een heel korte dienst heb, of uit mijn nachtdienst kom, misschien haal ik ze dan wel op vrijdag op. We will see.. het einde komt in zicht :D :#

YazhiSien

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 11:39

Beterschap met Tijger...arme knul...

Gaia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 11:45

Splash, het zou wel lekker zijn als je ze dan nog wat eerder kan gaan halen, kun je echt je hele vakantie optimaal van ze genieten *\o/*

Hier vooral veel regen, met af en toe een klap onweer. Ben 1 dagje vrij vandaag, had de hoop lekker een flinke rit met paardlief te doen...Maar ik ben echt een mooi weer rijder. Valt dus een beetje in het water. Maargoed, voor de wei en de paarden is dit wel even lekker!
Nog even wat foto's van onze kleine meid <3

Afbeelding
Afbeelding

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-14 12:07

Aaaaw Gaia, wat een schatje :+: Ze zijn toch wel heel leuk ook die devons.

En en mooi weer rijder, dat ben ik ook! Mijn vakantie begint inprincipe zodra ik de kittens haal, vrijdag nog werken (even afwachten nog wat voor dienst) en dan zou ik ze zaterdag halen. Maar als het vrijdag zo uit komt qua werk haal ik ze misschien vrijdag al op.

Prrrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 12:22

Van mij mag je haar echt zo komen brengen :+:
Ben alleen bang dat Aag daar anders over zou denken...

Gaia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 12:33

Ik ben zelf ook helemaal weg van haar <3 Devons zijn inderdaad ook heel erg leuk! Ik moet altijd vreselijk om ze lachen, ze zijn zo grappig! Het is nooit saai hier in huis :+

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-14 12:58

Ik zag laatst een rode devon op FB voorbij komen, :+: hebbuh!

Tilmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 13:27

Splash!! Het schiet op !!! Heerlijk! Vooral ook omdat je lekker vakantie hebt als je kereltjes komen.

Ik vind Devons ook erg leuk, ben er eigenlijk bij toeval bij gekomen, omdat ze niet verharen. Maar ik zou echt geen gewone kat willen. Wel een Sphinx!

Sjors is echt heel erg leuk!! Leuk dat het goed gaat met de mannen, ik vind al dat die van mij soms behoorlijk ruw spelen. Ik ben geen kattenmens, dus dan zie ik soms niet of het nou spel is of echt ruzie.
Je ziet bij Sjors trouwens mooi die zielige snorhaartjes, ze groeien wel, maar breken af en zijn dus nooit langer dan een paar cm.

Nog steeds geen verandering in het pootje :( nou ja, heel ernstig zal het wel niet zijn als hij zo kan rondrennen. Kan een kat zich aanstellen? Hij vindt het zo gezellig als je steeds tegen hem praat en vraagt hoe het met zijn pootje gaat :+ en dat dus x4 want mijn hele gezin doet dat. Hij begint al te knorren als er iemand aankomt.

Ik werk vandaag in Amstelveen en hier staan gewoon de straten onder water! Bij mijn man op kantoor is het plafond door lekkage naar beneden gekomen en bij mijn dochter staat de kelder onder water.

Gaia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 13:43

Ze hebben bij ons alledrie van die zielige snorhaartjes :D Behalve onze HTK, die heeft hele mooie lange snorharen.
Persoonlijk geloof ik niet in dieren die zich aanstellen, wel kun je ze bevestigen in hun gedrag, waardoor ze bepaald gedrag wel kunnen laten zien omdat ze daar positieve reacties op hebben gekregen. Maar zo'n jong dier zal, als het lukt, ook weer gewoon zijn poot gebruiken. Hij heeft hem veel te hard nodig bij het spelen en rennen :+

Het is hier nu lekker droog, dus ik ga snel naar stal, toch lekker een ritje maken met paardlief *\o/*

Prrrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 14:23

Wij coachen ook elke snorhaar van Betje die langer dan een halve centimeter wordt :D
Helaas nog zonder succes... Aagje heeft wel gewoon snorharen, ook wenbrauwen.

YazhiSien

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 16:03

oh wat is ze mooi!

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-14 12:23

Tilmar, niet normaal he hoeveel regen er gister is gevallen! Ik werk op Schiphol, gekkenhuis gister... 1500 bedjes neergezet voor de vele passagiers die gestrand waren. Vandaag gelukkig een dagje vrij.

Vandaag worden de mannen voor de 2e keer geënt en gechipt :D

YazhiSien

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 13:05

Hier de afgelopen dagen maar een paar buitjes....gelukkig

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-14 20:23

Vandaag weer geknuffeld met mijn beebies <3 Wat een heerlijke mannetjes, ik kan steeds hetzelfde blijven zeggen maar ze zijn zo geweldig. Ik kon wel duidelijk merken, en ook aan broertjes en zusjes, dat ik na 4x bezoek nu toch wat bekender ben, ze waren allemaal wat vrijer en kwamen ook allemaal uit hun zelf op schoot. Ohhhhh verliefd verliefd verliefd, nog 2 weken en 2 dagen :D

Afbeelding
Wax 11 weken en Knox 13 weken

Afbeelding
Wax

Afbeelding
Knox

Afbeelding
Wax

Afbeelding
Knox

Afbeelding
Wax

Afbeelding
Knox

Afbeelding
Knox :+:

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 20:44

Splash wat een schatjes! Zo lief! Die twee weken en twee dagen duren vast veel te lang ;)

Prrrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 23:27

Ooooo wat een leuke foto's! En wat wordt Knox al groot!