Hij moest behandeld worden onder narcose door de DA en alles verliep goed, maar hij is later die dag plotseling overleden. Had niemand aan zien komen maar waarschijnlijk heeft hij een reactie gehad op de narcose. DA was ook geschokt, alles leek namelijk zo goed te gaan ik kreeg hem weer mee toen hij wakker was maar toen ik uit m'n werk kwam vond ik hem dood. Risico is er natuurlijk altijd met kleine dieren, maar het was zo onverwachts...
Ik mis het hebben van een egeltje heel erg, maar ben op dit moment niet actief op zoek. Was ik bij Loki ook niet dat was echt een gevalletje van 'die moét ik hebben' toen ik zijn advertentie zag (mijn eerste egeltje was toen ook pas een maand daarvoor overleden dus ik vond het nog geen tijd om echt op zoek te gaan naar een andere)
Heb er via bokt wel al 2 aangeboden gekregen wat heel lief is (toevallig vandaag nog een) weet niet of dat wat wordt maar het heeft geen haast. Loki was echt geweldig in alle opzichten dus ik ben al snel bang dat ik ze teveel ga vergelijken, daarom wil ik echt alleen een nieuwe als ik dat weer dat gevoel van 'dat is 'm' erbij krijg. Of dat nou volgende week is of over een jaar dat merk ik vanzelf wel.