Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Als we groter wonen komt er ook een goudhamster (die zijn knuffeliger dan de gerbils, is toch ook wel leuk) en twee katten (katten want dat missen we allebei nu, twee omdat we toch best veel weg zijn
). En eigenlijk ben ik nog steeds op zoek naar iets gaafs, een exotisch zoogdiertje ofzo
Diaana schreef:@Magrathea: ik heb toch maar gekozen voor 2 vrouwtjes, wat meer actie lijkt me toch wel wat leuker. Hoewel de fokker zei dat het per koppel echt verschillend is.. dat ze ook vrouwtjes heeft die zich als jut en jul gedragen en een mannenkoppel dat ADHD verschijnselen had![]()
@EskeGirl: ja ik had inderdaad gelezen veel zaagsel en hooi.. welk soort zaagsel gebruiken jullie want ik las ergens dat het ook erg stoffig is en dat dit niet goed is?
@LuckyLuna: ik kan jou foto's helaas ook niet zien!
Mijn vriend was trouwens eerst tegen onder het mom van: "nee, we zijn geen dierentuin en ik hoef die stomme ratten niet". Hij is nu al wel de hele dag bezig met een huisje bouwen![]()
.
En uiteraard elke dag/om de dag krijgen ze vers hooi. (http://www.gerbilshopqueenies.nl/bodemb ... g-en-hooi/)
.
Zou fijn zijn als je die over kunt nemen!
Ik gebruik het al zo lang en nooit problemen mee gehad, maar denk dat ik het maar ga mengen met hennep
. 
maar die kan ik straks mooi voor de gerbils gebruiken

Die kunnen enorm met elkaar klooien en af en toe heel erg piepen. Uiteindelijk valt het altijd wel mee 

De bak wordt ook lekker kleurrijk door al die verschillende karton snippertjes haha. Ik geef ze vaak ook een doosje met iets lekkers er in, een paar zonnebloempitjes oid en dan daar boven op hooi en/of wc papier. Dan zijn ze weer even zoet