cursebreaker schreef:Wat leuk
Nayomie!
Wij hebben uiteindelijk 2 kiezen gevonden, waar ik al heel blij mee was. Na verhalen wat ik gehoord had, ging ik er vanuit dat we niks zouden vinden. Maar ik weet dat anderen ook weer heel veel tegenkomen. Geloof dat Warboel bv. al best wat tanden van Otje gevonden heeft. Erg gaaf in ieder geval!
Hier een beetje stil van onze kant. Merk dat ik gewoon de energie even niet heb om actief te zijn, dus die bij lees posts wat ik had willen doen laat ik maar even voor wat 't is

. Vanochtend ook echt heel erg bagger wakker geworden en voel me niet top nu. Zou eigenlijk met Kim en een vriendin van haar gaan wandelen in Epen, maar heb ik toch gecancelled. Had dan om 8u de deur uit gemoeten en ik kreeg het gewoon niet voor elkaar

Luciën is nu aan't lopen met d'r en ik probeer met koffie een beetje in het land der levenden terug te komen. Net had Sansa een zachte drol vastzitten in d'r vacht, dus kon ik dat in m'n up nog proberen te fixen. Wat een horrorrrrr... Vandaag heeft Milan diplomazwemmen waar ik helaas dus echt naartoe Moet, maar ik zou het liefst even in een holletje kruipen en mezelf niet meer laten zien vandaag
Wat zijn jullie zondag plannen?
Is toch ook helemaal niet erg! Als je je niet lekker voelt, voel je je niet lekker. Klaar...
Wij hebben wel heerlijk gewandeld, we zijn geen toeristen tegen gekomen. Wel een aantal gevlekte bewoners in het veld.

Nayomie schreef:Zhiva's eerste tandje is er uit

Hebben hem alleen niet, wellicht is die in de bench terecht gekomen.
Wij hebben wel een heel aantal tanden, ik weet alleen niet meer in het potje van wie welke tand is.
En nu denk ik ook "Wat moet ik met die rommel eigenlijk?", ik doe ze in het potje en kijk er nooit meer na.
Oshaa schreef:Vervelend zulke dagen curse , hopelijk trek je genoeg bij om een beetje oké naar het afzwemmen te gaan.
Hier gaan we straks een wat langere wandeling maken met Beer. Het is plots mijn laatste vrije dag (plots als in vorig weekend had ik deze baan nog niet) dus we gaan even wat met zijn 3en doen. Al is Beer een beetje stout geweest. Hij was vanochtend bij het open doen vd poort om de fiets er door te doen er tussen uit geglipt en de velden in gedoken. Eerste keer dat hij dat doet, maar we hebben hier een hazen optocht volgens mij dus hij ruikt zovéél sporen... we hebben hem mooi van maïsveld naar maisveld naar bosrand naar open vlakte zien gaan (in totaal zo'n 400m). Uiteindelijk kwamen de bananen uit de oren en kwam hij in een rechte lijn op volle vaart terug...
Verre van ideaal natuurlijk... moet er wel bij zeggen dat hij om door dit alles te rennen welgeteld één wandelpad heeft moeten oversteken en er geen openbare weg in de buurt was. Maakt het nog steeds niet oké natuurlijk.
Maar goed, al doende leert men.
Echt, ik wil je op je hart drukken om een GPS tracker te overwegen! Ik zeg niet dat jullie Beer kwijtraken maar het is duidelijk dat hij steeds meer praatjes krijgt. Stel dat hij er een keer goed vandoor gaat en gebruikt maakt van zijn jachtinstinct dan is het super fijn om te weten waar hij uithangt. Die tractive is niet zo groot voor aan de halsband en wij hebben er drie batterijen bij, iedere vijf dagen een nieuwe batterij erin en voila!
Kennissen van ons zijn hun buitelandse hond nu ook al twee keer meerdere dagen kwijt geweest. "Ja, we wilden inderdaad zo'n tracker kopen maar nog niet gedaan." Daar hadden ze in de Eifel spijt van toen ze de klote op was.