Wij hebben zelf ook een tijd WoW gevoerd aan Dexter maar voor hem zaten er niet genoeg calorieën in dus overgegaan naar een sportbrok. Niet dat ie nu op gewicht blijft met alle drukte steeds

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Simoonzel schreef:Gefeliciteerd Anna! Ik was nog vergeten in te haken op je bericht, maar dat altijd willen spelen en blaffen als je dt niet krijgt herken ik hoor. Misschien iets dat poedels meer doen. Wat ik wel van andere eigenaren hoor is dat ze iig áltijd speels zijn.![]()
Popo is als hij speelt soms ook best lomp maar als een andere hond groter en lomper is dan is hij wel weer een mietje en rent hij erbij vandaan.
Misschien moeten ze elkaar eens ontmoeten! Als ze niet omstreeks de loopsheid zit anders krijgen we dat weer.
ZoZenn schreef:@denies: haha, arme RC man.
Als je niet wilt dat dit zo naar jou genoemd wordt, vind ik het niet handig van je dat je zegt ' ik probeer mijn voer zo goed als graanvrij te houden'. Dat is toch een vrij duidelijke uitspraak in de categorie aansluiten bij de graanvrij hype en daar reageren mensen natuurlijk op.
Citaat:Zolang het kan dan probeer ik dit zo goed als graanvrij te houden. Maar kom ik straks op een brok waar hij het fantastisch op doet en zit daar wel graan in; dan so be it.