Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nynkster schreef:Ben ik zeker met je eens ZoZenn!
Al zijn er wel veel mensen die roepen ''een showlijn BC is geen BC''. En dat vind ik wel nonsense
Machie schreef:Nynkster schreef:Ben ik zeker met je eens ZoZenn!
Al zijn er wel veel mensen die roepen ''een showlijn BC is geen BC''. En dat vind ik wel nonsense
Nope, maar een showlijn BC is wel een barbiepop geworden. Met die gekke bolle koppies en vaak relatief korte pootjes. Ik vind dat een ras als een border collie geshowd moet kunnen worden zonder handdoekjes en uren kammen. eigenlijk zou je ze zo uit de wei moeten kunnen trekken, modder eraf poetsen en klaar. Maar dat vind ik van vrijwel alle rassen![]()
Zelfs bij de kroaat krijg je steeds meer 2 types. En dat is een super klein ras. Mijn Fiji is heel atletisch en vrij rank (maar wel voldoende bone) en je hebt een type wat veel gedrongener en zwaarder gebouwd is.
jonneke1981 schreef:Chick al misselijk hahah hopen dat dat een goed teken is. Mijn toller nog weinig verandering al vind ik ze misschien iets rustiger als anders. Het misselijke krijgt ze pas bij drie weken als ze zwanger is.
Kaus schreef:Wat een schatje Zoë![]()
Hier kom ik eigenlijk geen honden tegen. Af en toe op het fietspad maar die zijn eigenlijk altijd of vriendelijk of wat angstig. Maar baasjes hier zijn super vriendelijk dus lopen we vaak samen mee als we die tegenkomen.
Er is hier een baasje met een corso achtige hond. Die loopt letterlijk door sloten en weilanden om je te vermijden![]()
Heeft iemand ervaring met een vlooienband? Wij pipetten om de drie weken met twee verschillende merken maar de vlooien zitten er elke keer na een week weer op. Waarschijnlijk zitten ze te diep in het huis want verder komen ze nooit in aanraking met andere honden. Maar goed wat wil je ook met een huis vol kieren en gaten en overal vloerbedekking. Vandaar nu op aanraden van DA een vlooienband.
Maar voor mijn gevoel wordt vooral Dundys vacht er erg vettig van. Hij stinkt niet maar het is gewoon net meh...
Hoop trouwens dat het werkt want ze hangen er sinds woensdag om en die vlooien kruipen nog vrolijk verder